1. Головна
  2. Оперативна інформація

До відділу комунікацій «15-80» протягом минулого місяця надійшло 1960 телефонних звернень

До відділу комунікацій «15-80» протягом минулого місяця надійшло 1960 телефонних звернень

Про це сьогодні під час розширеної наради у міського голови поінформувала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона наголосила, що у порівнянні з попереднім місяцем кількість звернень громадян значно зменшилася (у липні було 2730).

Найбільше звернень, а саме 141, стосувалось роботи ДКП «Луцьктепло». Працівники підприємства посилено готуються до нового опалювального сезону.

Відтак, з 02 серпня відновила роботу після профілактичного ремонту котельня на вул. Карбишева, 2б. Також, протягом місяця ліквідовано витоки на вул. Кравчука, 10, 16-20; Гетьмана Мазепи, 2-4; Декабристів, 16; Сагайдачного, 4; Даньшина, 10; просп. Відродження, 12, 13, 39; Соборності, 20; Молоді, 10б-12. Разом з тим, надходили нарікання на недостатні параметри гарячого водопостачання від мешканців будинків на вул. Кравчука, 12/49, 74; Конякіна, 29б/35; просп. Соборності, 6/74; 8/98.

125 звернень було передано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт та виникненням аварійних ситуацій на вулицях міста. Зокрема, про знеструмлення повідомляли мешканці з таких адрес: Мамсурова, 4, 6; Арцеулова, 3; Шкільна, 15, 17; Ковельська, 29; Гірна, 2, 37; Рогова, 39; Товарова, 8а; Миру, 49; П’ятницька Гірка, 13, 15, 16, 17; Богдана Хмельницького, 23, 29; Міхновського, 18; Сухомлинського, 4; Липинського, 7, 9, 11. Також про відсутність напруги повідомляли мешканці сіл Зміїнець та Забороль.

До КП “Луцькводоканал” надійшло 118 звернень. Відтак, працівниками підприємства протягом серпня проведено заміну водопровідної мережі на просп. Волі, 33; ліквідовано пориви водопроводу на вул. Чернишевського, 114б, Ніла Хасевича, 4-6, Шевченка, 40, Кравчука, 2, Конякіна, 21-25а, Дубовій, 6, Садовського, 37, Вересая, 5, Ковельській, 88; Ярощука, 24, Волноваській, 14, Володимирській, 99, 103, просп. Волі, 41, Соборності, 3-5; закрито колодязь на просп. Соборності, 29; ліквідовано провалля біля колодязів на вул. С.Бандери, 13, Конякіна, 14б, Ківерцівській, 1а, просп. Президента Грушевського, 23. Разом з тим, щоденно проводяться роботи з прочистки мереж зовнішньої каналізації. Про проблеми з водопостачанням неодноразово повідомляли мешканці сіл Богушівка та Олександрівка.

 

Варто зауважити, що протягом серпня значно збільшилась кількість звернень від жителів будинків, в яких створено ОСББ.

На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 41 звернення. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, гілля, пластикової тари та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з таких адрес: Волі, 49; Новочерчицька, 25; Арцеулова, 3; Ветеранів, 1; Корольова, 9; Рівненська, 123; Дорошенка, 20в; Ковельська, 77; Гетьмана Мазепи, 8; Гончарівка, 25; Градний Узвіз, 2; Соборності, 30; Молоді, 5. Працівники підприємства забезпечили реагування на звернення та здійснили прибирання сміття. Крім цього, прочищено мережу зливової каналізації на вул. Коперника, 53; Чехова, 2; просп. Відродження, 13.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 40 повідомлень. Працівниками підприємства було проведено роботи з відновлення освітлення на вулицях: Писаревського, 7, 14; Федорова, 1, 2б; Кравчука, 7; Роговій, 38; Шевченка, 10; Болбочана, 1-26; Баранова, 95; Профспілковій, 20, 22; Ківерцівській, 22; Шопена, 13; Ніла Хасевича, 6; просп. Соборності, 20а, 28; с.Тарасове, вул. Сонячній; Миру; с.Дачне, вул. Світанковій; с.Рокині, вул. Лесі Українки, 5, 8. Окрім цього, забезпечено належну роботу світлофорних об’єктів на вул. Чернишевського кут Ковельська; Дубнівській, 71 та просп. Президента Грушевського, 21.

27 звернень передано до ТОВ «СРБУ «Волиньліфт».Протягом серпня проведено капітальний ремонт 13 підйомників в будинках на вул. Арцеулова, 3; просп. Соборності, 13б, 27, 37а. На даний час, у зв’язку із закінченням терміну експлуатації, в житлових будинках зупинено на капітальний ремонт 32 ліфти.

Лучани нарікали і на те, що не можна дотелефонуватись в контактний центр АТ «Волиньгаз» з метою передачі показників лічильників. На великі черги в Центрі обслуговування клієнтів, що знаходиться на просп. Молоді, 14а та недостатню кількість персоналу, яка обслуговує відвідувачів.

КП «Ласка» отримало для реагування 13 звернень. Щодо безпритульних тварин надходили звернення від мешканців з таких адрес: Станіславського, 11; Декабристів, 27; Бенделіані, 5; Чернишевського, 32; Ковельська, 148; Конякіна, 14; Корольова, 1; Соборності, 15; с.Липляни, вул. Селищна. До ВАТ «Укртелеком» передано 12 звернень щодо ремонту колодязя зв’язку на вул. Чернишевського, 114а; пошкодження ліній на вул. Івана Франка, 15, Баранова, 31, Ковельській, 126, Мазепи, 2а-4 та аварійної опори на вул. Червоного Хреста, 7.

Варто зазначити, що протягом серпня значно зменшилась кількість повідомлень щодо поширення неприємного запаху в повітрі. З цього приводу працівникам відділу екології було передано 42 звернення. Крім цього, ще 6 дзвінків стосувались викидів чорного диму в повітря з Цукрового заводу.

До департаменту муніципальної варти було передано 122 звернення. Інспектори оперативно реагували на усі повідомлення громадян.

Протягом серпня збільшилась кількість звернень, які було передано для реагування до управління транспорту та зв’язку, а саме 74. Нарікали мешканці міста на недостатню кількістю маршрутних автобусів у ранкові та вечірні години й вихідні дні, відмову водіїв їхати до кінцевих зупинок, порушення заходів безпеки у транспорті та розрахунок за проїзд готівкою. Також повідомляли про збої в роботі інформаційних табло, які розміщені на зупинках. Вагома кількість звернень стосувалась автобусних маршрутів “Луцьк — Клепачів”, “Луцьк — Озерце”.

Ще 22 звернення було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.

На виконання в ЖКП-2 було передано 18 звернень; ЖКП-3 – 21; ЖКП-7 – 9; ЖЕК-8 ЖБК – 4; ТОВ «Місто для людей Кременчук» – 33.

У результаті реагування на звернення громадян, протягом липня було прибрано повалені дерева на вул. Конякіна, 14б та на території Меморіалу Вічної Слави; зрізано та прибрано зламане гілля в парку Героїв Майдану на вул. Кравчука, 16-18, Івана Франка, 15, Винниченка, 20, Гордіюк, 31, просп. Відродження на зупинці біля ТЦ «Імідж», та на Театральному майдані; встановлено урни для сміття на зупинці на вул. Архітектора Метельницького навпроти НВК №7; встановлено критий павільйон на зупинці «Площа Злуки» на вул. Ковельській; розпочато ремонт дорожнього покриття на вул. Дубнівській на ділянці від перехрестя вул. Заводської до перехрестя вул. Карпенка-Карого.

Разом з тим, залишаються на контролі звернення щодо ремонту покрівлі в будинках на вул. Янки Купали, 15 та просп. Молоді, 10а; ремонту дорожнього покриття на вул. Залізній, Карпенка-Карого кут Задворецька, Рівненській, 107, просп. Відродження на зупинці «Гімназія №18», в с. Небіжка, вул. Миру; встановлення критого павільйону на зупинці громадського транспорту навпроти Нового ринку; знесення аварійних дерев на вул. Карбишева, 2, Івана Франка, 15, просп. Волі, 3, Президента Грушевського, 1; підрізки гілля дерев та кущів на вул. Дубнівській, 34, Станіславського, 52, Львівській кут Полонківська, Ковельській кут Набережна, просп. Президента Грушевського кут Генерала Шухевича; нанесення дорожньої розмітки на вулицях міста.

 

Міський голова Ігор Поліщук під час розширеної наради зазначив, що потрібно поліпшити роботу щодо ремонту ліфтів. “Я вкрай незадоволений тим, як відбувається процес ремонту ліфтів. Незадоволені і мешканці будинків. Це перше питання, яке піднімається на будь-яких зборах мешканців будинків, де є ліфти. Необхідно розібратися в тому, як працює ця система, бо у нас є якась монополія експертів. До мене звернулися мешканці будинків, що на вулиці Дружби Народів, 11. Три роки тому люди ремонтували ліфт, замінили значну частину запчастин. Цього року приходить експерт, зупиняє ліфт і знову треба міняти ті ж самі запчастини. Це якась спрямована компанія на заробіток на міському бюджеті і на коштах людей, які виділяють гроші на ремонт ліфтів. Серед цих людей є і пенсіонери, і люди з інвалідністю, і їм важко знайти гроші на такий ремонт. Цю монополію потрібно припинити. Ліфт можна відремонтувати протягом тижня. Вам необхідно розібратися з експертами і вирішити питання строків ремонту ліфтів”,- наголосив міський голова.

Необхідно продовжувати роботу і з перевізниками, адже для усіх повинні діяти однакові правила. “ На прикладі інших варто показувати, що той, хто буде себе поводити через те, що і раніше, коли на маршрути з 12 автобусів о восьмій годині вечора виходить лише два, то договори з ними не будуть продовжуватися. Тому, якщо є порушення, потрібно жорстко на них реагувати”, - акцентував Ігор Поліщук.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)