До відома суб’єктів господарювання!
На території міста Луцька діють Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджені рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.08.2012 №528-1. Пунктом 3 даного рішення визначені обов’язки суб’єкта підприємницької діяльності. Зокрема підтримувати належний естетичний та експлуатаційний стан тимчасової споруди та відповідного технічного обладнання; виконувати приписи контролюючих органів, що вказують на необхідність усунення порушень, недоліків зовнішнього виду чи санітарно-технічного стану споруди або прилеглої території; не використовувати сонцезахисних елементів з логотипами торгових марок та безалкогольних напоїв тощо.
Враховуючи часті звернення жителів міста щодо законності розміщення тих чи інших тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та з метою уникнення незручностей і непорозумінь, департамент муніципальної поліції звертається до всіх суб’єктів господарювання мати на місцях копії дозвільних документів (рішення виконавчого комітету, паспорт прив’язки із схемою розміщення та ескізом зовнішнього вигляду споруди, договір на користування об’єктом благоустрою).
Окрім того, наголошуємо на необхідності до 1 червня 2017 року приведення споруд для провадження підприємницької діяльності (літніх майданчиків, тимчасових споруд, МАФів тощо) до належного зовнішнього вигляду у відповідності до затверджених паспортів прив’язки.
У разі виявлення невідповідностей, департамент муніципальної поліції залишає право здійснювати відповідні подання на скасування дозвільних документів.
Департамент муніципальної поліції