Допоможіть нам стати кращими
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця проводить моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг. Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки.
У жовтні 2015 року участь у голосуванні взяло 6 тисяч 828 відвідувачів. Переважно громадяни позитивно оцінили роботу ЦНАП і лише 4% не задоволені якістю надання адміністративних послуг. Найбільше люди нарікали на реєстрацію прав на нерухоме майно. Замовникам доводилося не лише чекати в черзі, а й збирати чималий пакет документів, що відповідно і спричинило невдоволення. Справа в тім, що прийом та обробка вхідного пакету документів для реєстрації права власності на нерухоме майно збільшився у часі — з 20 хвилин до 2 годин. Відтак, на адміністратора покладені й обов’язки сканування документів, часом це до чотирьохсот сторінок. Окрім того, через технічні причини Державний реєстр речових прав на нерухоме майно працює з перебоями.
Окремі відвідувачі висловлювали незадоволення щодо державної реєстрації суб’єктів господарювання та нарікали на неможливість позитивного вирішення питань у сфері будівництва та архітектури.
Крім того, у ЦНАПі міста Луцька ведеться моніторинг відгуків, зауважень та пропозицій, які відвідувачі залишають у відповідній книзі. Так, за місяць назбиралося чимало записів, зокрема, лучани висловлюють адміністраторам департаменту слова подяки за якісне та професійне обслуговування. І лише один відвідувач висловив незадоволення культурою спілкування у департаменті. Тож у Центрі надання адміністративних послуг міста Луцька розробили спеціальну анкету, в якій кожен лучанин може оцінити не лише якість надання адміністративних послуг, але й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністратора. Зробити це легко, достатньо перейти за посиланням та розставити відповідні бали:
https://docs.google.com/forms/d/1Yw0zCQJhGzkskuf9e6Z0WoIU_dtE9NYVKjlO2Nsp_WE/viewform.
Також у жовтні було проаналізовано анкети з якості надання адміністративних послуг. На нашу думку, є слушною пропозиція відвідувача щодо надання у ЦНАПі послуг з оформлення будинкових книг.
Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного та оперативного обслуговування відвідувачів, враховуючи всі зауваження та пропозиції.
Дорогі відвідувачі, ми стараємося завжди рухатися вперед і вдосконалюватися,і ви можете нам у цьому допомогти. Залишайте свої пропозиції, ідеї, зауваження щодо нашої роботи, допоможіть нам стати кращими.
Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”