Довідка про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 10 червня по 10 липня 2011року
З цього питання під час оперативної наради доповіла начальник відділу звернень Лариса Карп’як.
За звітний період на адресу міської ради надійшло 1221 телефонне звернення.
37 % (453 звернення) телефонних повідомлень було викликано відсутністю подачі гарячої води, з них 384 через зупинку котельні, що на вул. Карбишева, 2 (ТзОВ «Енергетична компанія «Луцьктеплоенерго») та ще 48 звернень щодо неналежної температури гарячої води (ДКП «Луцьктепло»).
25 % звернень (299 звернень) стосувались діяльності ДКП «Луцькводоканал», з них: 275 звернень щодо відсутності подачі холодної води через пориви водопроводів та прохання про відновлення водопостачання; 23 звернення щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації; ще 1 повідомлення про проведення благоустрою території після виконання ремонтних робіт.
Майже 7 % (82 дзвінки) надійшло щодо налагодження електропостачання в житлових будинках. Зокрема, 26 червня внаслідок сильних поривів вітру без електропостачання залишились мешканці будинків, що на вул. Огієнка, 20; Коперника, 1; Потапова, 18; Світла, 1; Саперів, 12; Вавілова, 5; Винниченка, 20; 8 Березня, 26; Грушевського, 1; Стрілецька, 35; К.Савури, 28; Зарічна, 61.
Впродовж звітного періоду надійшло 21 телефонне звернення, що стосувалося освітлення вулиць та дворових територій. На контролі залишилось освітлення вулиці Конякіна, біля будинків, 9 та 9а.
В порівнянні з попередніми місяцями протягом червня збільшилась кількість звернень щодо неналежної роботи ліфтів, зокрема таких дзвінків надійшло 40. На даний час на контролі залишається ремонт ліфта, в будинку, що на вул. Конякіна, 37/2під’їзд (необхідно замінити ротор) та Чорновола, 6/2п-д (необхідно замінити плату). Виконавець ПП СРБУ «Волиньліфт».
11% звернень (136) стосувалося діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП.
28 червня ц.р. надійшла скарга від мешканців квартир 11 та15, що на вул. Бенделіані, 3а, про затоплення квартир по стояку. При обстежені було виявлено, що затоплення виникло через протікання з квартири № 19 (на момент обстеження мешканці відсутні), у зв’язку з чим працівниками ЖКП № 2 було перекрито холодну воду на стояк та гарячу на весь будинок. Власниця 19 квартири не давала доступу до сантехнічних мереж, мотивуючи тим, що в неї проведено дорого якісний ремонт, не реагувала на прохання ні працівників ЖКП, ні сусідів. Мешканці будинку протягом декількох днів залишались без водопостачання. Як з’ясувалось пізніше, власниця квартири №19 провела самовільне перепланування квартири, і пошкодження мережі виникло саме в її квартирі.
Жителі будинку №39, що на вул. Гордіюк (квартира 12) та Дружби Народів, 3 (квартира 31) звернулись з проханням про проведення ремонту покрівлі, відповідно виконавець «М.Ж.К.» ЛТД та ЖКП № 2.
Окремі дзвінки стосувались прибирання повалених дерев на вул. Шота Руставелі та Ковельській.
6 повідомлень надійшло через несвоєчасне вивезення побутових відходів з контейнерів.
8 дзвінків стосувались затоплення вулиць внаслідок зливових дощів. Такі повідомлення надійшли від жителів вулиць Наливайка, 10а; Винниченка, 47; Паркової, 2-8; Соборності.
За звітний період через зграї безпритульних собак, що бігають містом, надійшло 31 звернення.
Продовжують надходити скарги лучан на порушення громадського спокою через діяльність барів «Надія», «Ланцелот», де до пізньої ночі гучно лунає музика. Такі дзвінки надійшли від жителів пр. Соборності, 19а, Орджонікідзе.
26 звернень надійшло через недотримання графіків руху маршрутними таксі, (найбільше нарікань на маршрут № 16), в тому числі це і скарги на дії водіїв маршрутних таксі.
2 липня надійшло повідомлення про розкидані лампи денного світла біля будинку на вул. Степана Бандери, 8.
В цей же день надійшло повідомлення про відстріл качок в КП «Центр дозвілля та відпочинку імені 900-річчя міста Луцька».
Всього за перше півріччя 2011 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 7304 звернення (за аналогічний період минулого року 8456).
Міський голова Микола Романюк зазначив, що прокуратура виявила ряд порушень у виконавчих органах та житлово-комунальних підприємствах, що стосувалися невчасного реагування на звернення громадян. Їх працівники мають надати письмові пояснення міському голові, чому вони вчасно не відреагували на звернення громадян у встановлений законом термін. Микола Романюк наголосив на недопустимості таких фактів у майбутньому.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 724727, 720665)