Довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи за принципом «єдиного візиту» надаватимуть у ЦНАПі
З метою забезпечення ефективного та оперативного надання адміністративних послуг суб'єктам звернень, відповідно до розпорядження секретаря міської ради, виконувача повноважень міського голови Григорія Пустовіта, у приміщенні департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», спеціалістами департаменту державної реєстрації міської ради буде забезпечений прийом суб’єктів звернень щодо видачі довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.
У разі відсутності в Реєстрі територіальної громади міста Луцька відомостей про особу чи виявлення неповної, недостовірної інформації, що унеможливлює дотримання принципу «єдиного візиту», направлятимуться письмові запити до органів Державної міграційної служби України щодо надання інформації, необхідної для поповнення, уточнення відомостей Реєстру територіальної громади міста Луцька з метою видачі суб’єктам звернень довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.
Відділ інформаційної роботи
(777904, 777946, 724727, 720665)