Дистанційні сервіси КП «Луцькводоканал» поповнились ботом
Для зручності клієнтів, наданні інформаційної підтримки навіть під час карантину КП «Луцькводоканал» розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм-ботом.
Щоб дізнатись суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію.
«В зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн-сервісів. Ми робимо все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм-бот для наших клієнтів» - повідомив директор КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк.
Для використання боту необхідно:
перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot
слідуючи підказкам додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати. Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody-vulyc-dlya-reyestraciyi.html
введи перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).
За допомогою боту Ви зможете:
- гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;
- отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;
- переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.
КП “Луцькводоканал”