1. Головна
  2. Оперативна інформація

Екскурсійний супровід, промоційні заходи та сувенірна продукція: як вподовж року працював Центр туристичної інформації та послуг

Члени виконкому взяли до відома звіт про роботу КП “Центр туристичної інформації та послуг”. Метою діяльності комунального підприємства є сприяння розвитку туризму в місті Луцьку і включає в себе наступні завдання:

- покращення рівня туристичного обслуговування мешканців та гостей Луцька;

- посилення і стабілізація співпраці із складовими елементами індустрії гостинності міста: музеями, готелями, закладами харчування, навчальними закладами тощо;

- проведення інтелектуально-просвітницьких та пізнавально-розважальних заходів;

- підвищення ефективності використання туристичних об’єктів шляхом створення нових туристичних маршрутів;

- забезпечення належного рівня промоції міста в Україні та за кордоном;

- покращення рівня туристичного інформування про історико-культурну спадщину міста та його культурно-мистецький потенціал.

Працівники КП «Центр туристичної інформації та послуг» упродовж звітного періоду організували та втілили низку безоплатних заходів, зокрема квести, тематичні й оглядові екскурсії, презентації-зустрічі та просвітницькі лекції на краєзнавчу тематику, забезпечили екскурсійний супровід офіційних закордонних делегацій Луцької міської ради, до відкриття туристичного сезону 2019 провели англомовну екскурсію «Lutsk – discover the pleasure», оглядову екскурсію містом, велоекскурсію і квест «Упізнай Луцьк», упродовж літа, для налагодження співпраці з елементами індустрії гостинності, спільно із музеями та галереями Луцька реалізували соціально-інтелектуальний проект «Екскурсоводи у відпустці».

Гості та мешканці Луцька отримали можливість відвідати безкоштовні екскурсії до Художнього музею, Музею «Технології минулого», Волинського краєзнавчого музею, Галереї «Образ», Музею історії Луцького братства (експозиція музею і братська усипальниця-крипта), Музею сучасного українського мистецтва Корсаків, Галереї 4/8. Створено дві нові екскурсії містом: «Луцьк часів Зʼїзду європейських монархів», «Моє серденько»: романтично-гастрономічна екскурсія Луцьком», розроблено і запроваджено у перелік послуг КП «ЦТІ» три квести: «Упізнай Луцьк», «У пошуках луцького Миколая», Klykun-quest. Підготовлено й надруковано тримовний буклет «Луцьк: екскурсії» (українською, англійською та польською мовами), а також набір подарункових листівок «Луцьк»/ «Lutsk» (українською та англійською мовами).

Безпосередньо у КП «ЦТІ» за звітний період було надано інформаційне обслуговування 4 449 відвідувачам з України та з-за кордону стосовно культурних подій у Луцьку, закладів проживання та харчування, туристичних об’єктів Луцька та Волинської області.

Організовано екскурсійний супровід для 127 груп. З них для гостей з-за кордону ‒ 20 (США, Австралія, Польща, Литва, Аргентина, Велика Британія, Німеччина, Африка, Франція, Туреччина, Сербія, Албанія, Нідерланди, Швейцарія, Ізраїль). Загальна кількість екскурсантів склала 1852 особи.

Окрім того, працівники підприємства супроводжують офіційні делегації Луцької міської ради. Надається інформація телефоном, через соціальні мережі, електронною поштою тощо потенційним відвідувачам міста.

За звітний період дохід КП «ЦТІ» склав 748,3 тис. грн, що на 30,7 тис. грн більше від фінансового плану (717,6 тис. грн). З них: 28,6 тис. грн підприємству оплатили за проведення екскурсій, фотовиставки, організацію кінопереглядів, публічних дискусій, воркшопу та оренду велосипедів. 137,1 тис. грн склав дохід від продажу сувенірної та брендованої продукції і 15,6 тис. грн ‒ дохід від нарахування амортизації на основні засоби, які були безоплатно передані КП «ЦТІ». Дотації з бюджету міста склали 567,0 тис. грн.

Витрати КП «ЦТІ» становлять 613,2 тис. грн. З них 80,1 тис. грн ‒ собівартість товару, реалізованого в сувенірній крамниці. Адміністративні витрати складають 540 тис. грн.

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)