1. Головна
  2. Оперативна інформація

Григорій Недопад перевізникам: “Відмова від валідації призведе до розірвання договору на перевезення пасажирів у місті Луцьку”

Про виконання ПП “АТП №1” та ПрАТ “Луцьке АТП 10701” договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у місті Луцьку говорили сьогодні під час засідання виконавчого комітету міської ради.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад повідомив, що за інформацією управління транспорту і зв’язку сьогодні вранці в системі МАК не було зареєстровано практично жодного автобуса, які обслуговують ці підприємства. “Ви порушуєте графіки виходів на маршрути. З окремих взагалі знялися, хоча перемогли в конкурсах на перевезення. Їздите тільки на прибуткових маршрутах, в той час, як не виходите на соціально необхідні. В автобусах не встановлено засобів пасажиропотоку, а відмова від валідації призведе до розірвання договору на перевезення пасажирів у місті Луцьку”, - наголосив він.

Тим часом керівники підприємств Едуард Самчук та Сергій Дьомін скаржились на постійні збої в роботі системи МАК та розповідали про збитковість підприємств, якщо вони будуть встановлювати в автобусах валідатори. “На існування одного автобуса, що їздить за соціально необхідним маршрутом, треба, щоб працювали три автобуси з іншого маршруту”, - апелював Едуард Самчук.

Натомість начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов повідомив, що система МАК в місті працює на підставі діючого договору з компанією ВІЗОР.

Виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт підтримав Володимира Степанова: “Усі ваші маршрути не відмічаються в системі, а інші працюють. Як так? Із соціально необхідного 14 маршруту ви зняли всі автобуси, не виїхавши жодного разу. Ви свідомо брали участь в конкурсі на збитковий маршрут, щоб потім відмовитися?”.

Григорій Пустовіт закликав перевізників змінюватися: “Так, як було, уже не буде. Ми хочемо, щоб ви працювали в нашому місті, але з новими підходами. Перегляньте свої маршрути, подивіться на ті, від яких відмовилися. Період 90-их років закінчився. Є закон, що треба переходити на електронний квиток. Кабмін в майбутньому хоче зробити єдиний квиток, яким можна буде користуватися в різних містах. Ми зробили крок уперед та виконали закон, тому іншого шляху, як впровадження електронного квитка, немає. Долучайтеся до роботи, знаходьте спільну мову з керівниками управління транспорту і зв’язку та департаменту економічної політики, та давайте зрушимо з місця важку для вас тему, яка в місті вже йде до завершення”.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)