Як подати електронну петицію до Луцької міської ради
Що таке електронна петиція?
Електронна петиція – особлива форма колективного звернення громадян до Луцької міської ради, яка подається та розглядається відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Хто може ініціювати електронну петицію?
Громадяни можуть звертатися з Петиціями до Луцької міської ради з урахуванням їх повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами України.
Звертатися необхідно через вебсайт Єдиної системи місцевих електронних петицій: http://e-dem.in.ua/lutsk, яка інтегрована з офіційним вебсайтом Луцької міської ради і знаходиться на головній сторінці сайту.
Як подати електронну петицію?
Крок 1. На офіційному сайті Луцької міської ради необхідно зайти у вкладку «Електронне місто» - «Електронні петиції», натиснути «Створити петицію». Увійти на платформу Е-DEM, автор повинен пройти верифікацію за допомогою системи електронної ідентифікації (КЕП). Далі — заповнити спеціальну форму, вказавши прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора), адресу електронної пошти, надати згоду на обробку персональних даних та викласти суть звернення.
Петиція оприлюднюється на вебсайті Петицій протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором (ініціатором) після її перевірки спеціалістами відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» на відповідність вимогам, зазначених у Положенні про порядок подання та розгляду електронних петицій, адресованих Луцькій міській раді.
Крок 2. Петиція до Луцької міської ради розглядається, якщо протягом чотирнадцяти днів з дня її оприлюднення буде зібрано не менш ніж 300 підписів громадян на її підтримку.
Крок 3. Щоб підтримати Петицію, громадяни повинні пройти процедуру ідентифікації (реєстрації), а також верифікації за допомогою системи електронної ідентифікації (КЕП), обрати ту чи іншу електронну Петицію в переліку оприлюднених та натиснути на кнопку "Підтримую".
Крок 4. Петиція, яка протягом установленого строку набрала необхідну кількість підписів, не пізніше наступного дня надсилається до відділу звернень громадян Департаменту ЦНАП. Розгляд Петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
Крок 5. Петиція, яка набрала необхідну кількість голосів на її підтримку, реєструється у відділі звернень громадян Департаменту ЦНАП і скеровується на розгляд міському голові та у відділ секретаріату Луцької міської ради для подальшого невідкладного інформування депутатів міської ради. Протягом двох робочих днів виконавчий орган міської ради, до повноважень якого належить розгляд Петиції, готує відповідь автору (ініціатору) Петиції про результат розгляду.
Детальніше з Положенням можна ознайомитиcя за посиланням: https://www.lutskrada.gov.ua/documents/17116345273306084-pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-poryadok-podannya-ta-rozglyadu-elektronnikh-petitsiy-adresovanikh-lutskiy-miskiy-radi
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 777937, 724727)