1. Головна
  2. Оперативна інформація

Як закінчується 2019-2020 навчальний рік у місті Луцьку розповіли під час оперативної наради

Сьогодні, під час оперативної наради міської ради, було взято до уваги звіт про закінчення 2019-2020 навчального року у місті Луцьку.

Начальник управління освіти Зіновія Лещенко розповіла, що протягом карантину для учнів 1-11 класів було забезпечено проведення дистацнійного навчання, що закінчиться 29 травня. Наразі ж триває підготовка до завершення навчального року, оформлення шкільної докумениації, заповнення класних журналів, укладено графіки дистанційних перевірочних робіт, усних опитувань та підсумкового річного оцінювання за другий семестр з використанням технологій дистанційного навчання.

До 15 червня завершиться оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень та табелів навчальних досягнень; видача випускникам 9-х класів свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з урахуванням усіх протиепідемічних вимог. Учням 1-8, 10 класів, які не планують навчатися в іншому закладі освіти, будуть надіслані копії відповідних документів електронною поштою або в інший спосіб. Окрім того, школи готуються до консультацій з підготовки до ЗНО учнів 11 класів протягом червня 2020 року.

Також, відповідно до наказу МОН України від 30 березня 2020 року №463, учнів 4-х та 9-х класів 2019-2020 навчального року буде звільнено від ДПА.

Із метою запобігання поширенню короновірусної хвороби (СОVID-19) у 2019-2020 навчальному році усім закладам освіти рекомендовано не проводити останні дзвоники та випускні вечори.

Цьогоріч навчальний рік у школах міста закінчують 27968 учнів, 9 класи – 2211 учнів (з них 238 з відзнакою), 11 класи – 1396 (з них – 133 претенденти на нагородження медалями). У всіх ЗЗСО готуються вітальні листівки, відео-, інші матеріали для розміщення на сайті закладу з нагоди проведення свята Останнього дзвоника в режимі он-лайн 29.05.2020. У цей же день на телеканалі «Аверс» буде демонструватися міське свято Останнього дзвоника.

Наказом МОН України від 20.05.2020 № 664 внесено зміни до Календарного плану підготовки та проведення ЗНО у 2020 році, затверджено терміни проведення основної сесії ЗНО (25.06-17.07), додаткової сесії (23.07-11.08).

На основну сесію ЗНО було зареєстровано 1275 наших 11–класників. ДПА у формі ЗНО учні будуть проходити на базі 20 пунктів тестування, 13 з яких – це міські ЗЗСО № 3, 4, 9, 10, 14, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26.

Наказом УЦОЯО №70 від 21.05.2020 визначено терміни проведення пробного тестування: 15.07- українська мова та література, 17.07 – іноземні мови, біологія, географія, історія України, математика, фізика, хімія (зареєстровано 5351 учасник). На сьогоднішній день здійснюється уточнення списків інструкторів з числа педагогів освітніх закладів міста.

Зазначається, що процедури пробної сесії й сертифікаційної сесії ЗНО будуть проведені відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при проведенні ЗНО, ЄВІ ЄФВВ в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (постанова Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 №24).

Відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти в усіх ЗЗСО з 02.03.2020 розпочато прийом документів для вступу учнів на навчання до 1 класу (наказ управління освіти від 26.02.2020 №128-од.). Із початком карантину у школах було запроваджено прийом заяв онлайн, про що було поінформовано громадськість через сайти ЗЗСО. Прийом документів здійснюється з дотриманням Закону України «Про освіту», вимог наказу МОН України «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.05.2018 № 564/32016, однак, враховуючи положення Закону України від 30.03.2020 №540-IХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (Covid-19)», - терміни подачі повного пакету документів продовжено на місяць після офіційного завершення карантину.

Перспективною сіткою мережі класів на 2020-2021 н.р. передбачено створення 19 перших класів орієнтовно з набором 3189 дітей. У червні традиційно заплановані звіти керівників шкіл та ЗДО перед громадськістю. Цьогоріч зі звітними матеріалами керівників можна буде ознайомитися на сайтах закладів, де вони мають бути розміщені до 15 червня. На засіданнях педагогічних рад у школах буде проаналізовано виконання у закладах Освітніх програм, які були затверджені на початку року.

Управлінням освіти видано наказ від 15.05.2020 №210-од «Про, підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти до роботи в новому 2020-2021 навчальному році та в осінньо-зимовий період», готується проєкт розпорядження міського голови «Про перевірку готовності закладів освіти до нового 2020-2021 навчального року».

Сплановано проведення співбесід з керівниками ЗЗСО та ЗДО, у яких закінчується термін укладеного контракту. На даний час, у зв’язку із закінченням контрактів, управлінням освіти був оголошений конкурс на заміщення посади директорів ЗЗСО № 4, 14, 18, 19, 21.

Відповідно до ст.37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» на розгляд чергової сесії міської ради винесено проєкт рішення «Про затвердження Положення про проведення конкурсу на заміщення посади керівника комунального закладу загальної середньої освіти» та «Про затвердження складу комісії для проведення конкурсу на заміщення посади керівника комунального закладу загальної середньої освіти». На профільну депутатську комісію до 15.05.2020 було подано пропозиції управління освіти про склад комісії на визначення учнів-претендентів на отримання стипендії міської ради. Усі матеріали претендентів упорядковані та до очного засідання комісії зберігаються в управлінні освіти.

Загалом за час, коли заклаю:ди освіти працювали в режимі карантину, управління освіти на належному рівні здійснювало управлінську та координуючу функці

  • забезпечено постійне функціонування електронного документообігу;
  • планові наради з керівниками закладів ЗЗСО, ЗПО та директорами ЗДО переведені в онлайн режим – зокрема з використанням платформи ZOOM;
  • за результатами роботи атестаційних комісій І та ІІ рівнів у 2019-2020 навчальному році атестовано 498 педагогічних кадрів освітніх закладів міста;
  • комісією ІІ рівня (при управлінні освіти) атестовано 476 педагогів та керівників освітніх закладів міста. З метою дотримання протиепідемічних вимог, спрямованих на запобігання виникнення та поширення коронавірусної хвороби COVID-19, засідання АК І і ІІ рівнів відбувалися в онлайн режимі;
  • забезпечено науково-методичний і управлінський супровід дистанційного навчання. На сайтах ЗЗСО № 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 14, 17, 18, 21, 22, 23, 26 створено загальноміські предметні ресурси.
  • за умов дистанційного навчання під час карантину педагоги Луцька процес викладання ефективно втілюють за допомогою групової роботи у Viber, відеоконференціях ZOOM, а також зручних сервісів Google Classroom, ClassDojo, Google Hangouts, Live Work Sheets, які дозволяють учителям здійснювати зворотній зв’язок з учнями.
  • на сайтах ЗЗСО створено розділи для розміщення матеріалів з окремих предметів, які можуть бути використані педагогами та учнями для дистанційного навчання.

За період карантину скоординовано підвищення кваліфікації педагогів в онлайн-форматі та дистанційно для 1646 освітян міста, з них:

  • онлайн-навчання за програмою підвищення кваліфікації у ВІППО – 288 педагогів;
  • підвищення кваліфікації через освітні онлайн-ресурси (участь у семінарах, вебінарах, тренінгах, практикумах тощо) – 1358 педагогів;
  • найпоширеніші у використанні педагогами онлайн-ресурси: «На Урок», «Прометеус», «EdEra», «Всеосвіта», «Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності», MCFR, Cambridge University Press, «Всеукраїнська віртуальна школа», «National geographic», «Всеукраїнська асоціація закладів мистецької освіти», «Infolinguist», «British Counсіl», «Оріон».

Працівниками НМК психологічної служби управління освіти міста Луцька модифіковано форми роботи на час карантину та визначено актуальні напрямки: профілактика домашнього насильства та булінгу, формування навичок безпечної поведінки, збереження психічного здоров'я в умовах карантину, запобігання професійному вигоранню в умовах пандемії, професійна орієнтація, мотивація дитини до навчання вдома, організація змістовного розвивального дозвілля, консультування (в онлайн режимі, Skype режимі, Viber, телефонному режимі). Оновлено телефони «гарячих ліній» щодо попередження різних видів насилля, торгівлі людьми, гендерної дискримінації, розроблено алгоритм дій фахівців психологічної служби з вище перерахованих проблем. Інформація доступна на сайті НМК психологічної служби https://tsppsr.webnode.com.ua/.

Організовано благодійні акції «Твори добро», «Ранець допомоги», «Коло благодійності», «Добрі справи» з метою надання адресної допомоги соціально незахищеним сім’ям з дітьми та челенджі «Квітка добрих справ», «Я та мій домашній улюбленець, або турбуємося про інших». Розроблено інформаційний дайджест з актуальних питань батьківського партнерства, безпеки дітей в мережі Інтернет, вибору професії, ціннісних орієнтацій та поради щодо мотивації навчання в умовах карантину.

У закладах освіти проводяться Zoom-наради, онлайн-конференції з педагогами щодо організації виховної та правовиховної роботи під час дистанційного навчання, роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Зініційовано активну участь батьків та учнів в онлайн-заходах, приурочених пам’ятним датам календаря. У закладах ЗПО та ЗЗСО у дистанційному режимі проводяться різноманітні конкурси, флешмоби, майстер-класи, челендж, конкурс-захист проєктів з інформатики «Ярмарок ідей». Особливі умови діяльності освітньої галузі в період карантину та організація і супровід дистанційного навчання виявили нагальну потребу у створенні Інформаційного ресурсного центру для подальших напрацювань.

Відповідно до наказу МОН України від 07.02.2020 №143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» та з метою забезпечення належного функціонування «Нової української школи» закладів загальної середньої освіти міста Луцька, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» буде оголошено:

  • закупівлю шкільних меблів, (парта + стілець, стінка для зберігання засобів навчання) на очікувану суму – 4 515 993,00 грн;
  • закупівлю музичного обладнання та комп’ютерної техніки на очікувану суму – 825 760,00 грн;
  • закупівлю комплектів дидактичних матеріалів на очікувану суму – 1 709 604,00 грн. (перелік дидактичних матеріалів, а саме: друковані засоби навчання, інструменти, атласи, глобуси, абакуси, танграми тощо).

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2020 № 325 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 237 і від 12 лютого 2020 р. № 105» передбачені кошти на закупівлю обладнання, інвентарю для фізкультурно-спортивних приміщень, засобів навчання, у тому числі навчально-методичної та навчальної літератури, зошитів з друкованою основою для закладів загальної середньої освіти, що беруть участь у експерименті з реалізації Державного стандарту початкової освіти, а саме для Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Луцької міської ради Волинської області та для комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» – по 174 825, грн. для кожного закладу.

Управлінням освіти проведена належна організаційна робота щодо можливого відновлення функціонування закладів дошкільної освіти:

  • розроблено Алгоритм дій управління освіти та керівників ЗДО щодо відновлення роботи закладів дошкільної освіти у період послаблення карантинної ситуації;
  • на платформі ZOOM проведено нараду з керівниками ЗДО;
  • проведено опитування батьків. За результатами попереднього опитування із 10500 дітей, які зараховані до ЗДО, планує відвідувати заклад 8030 дітей (76%);
  • вивчено питання наявності у ЗДО бактерицидних ламп (всього 99 штук крім ЗДО №№ 16,24,42).
  • заключено договір із ТзОВ «Дезінфекційна справа» на суму 49 тис.750 грн та розпочато акарацидну обробку від кліщів на території ЗДО.

Для відкриття закладів дошкільних закладів освіти передбачено закупити товарів на очікувану вартість 1036525 грн:

  • антисептики з розрахунку 1 каністра (5 л) на групу та 1 каністра на заклад - 430 шт. на суму 425 700 грн;
  • дезінфекційний засіб «Біохлор» з розрахунку 1 каністра (5 л) на групу та 1 каністра на заклад – 430 шт. на суму 206 400 грн;
  • паперові рушники – 6000 упаковок (в упаковці по 2 шт.) на суму 135 000 грн;
  • маски медичні – 7500 шт на суму 71 325 грн;
  • рукавички нестерильні – 5000 пар на суму 25600 грн;
  • пірометри (інфрачервоний термометр безконтактний) - 69 шт. Орієнтовна вартість закупівлі 172500 грн.

Закупівля вище перерахованих товарів здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 225 від 20.03.2020 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19) на території України».

Відбір постачальників здійснюється із застосуванням системи «Прозорро» з числа постачальників, що пройшли акредитацію у системі на відповідність вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з предметом закупівлі.

Для проведення пробного ЗНО планується закупити товарів на очікувану вартість 68 180 грн:

  • антисептики з розрахунку 1 каністра (5 л) на пункт тестування – 13 шт. на суму 12870 грн;
  • дезінфекційний засіб «Біохлор». з розрахунку 1 каністра (5 л) на пункт тестування – 13 шт. на суму 6 240 грн;
  • паперові рушники – 200 упаковок (в упаковці по 2 шт.) на суму 4500 грн;
  • маски медичні – 1000 шт. на суму 9510 грн;
  • рукавички нестерильні ­– 500 пар на суму 2560 грн;
  • пірометри (інфрачервоний термометр безконтактний) - 13 шт.

Орієнтовна вартість закупівлі – 32500 грн.

ВСЬОГО: для ЗЗСО та ЗДО – 1 104 705 грн.

Для покращення матеріально-технічної бази комунальних закладів освіти міста станом на 25.05.20 р. виконано: поточні ремонти будівель (заміна існуючих віконних та дверних блоків, встановлення металопластикових конструкцій) у ЗЗСО № 7, 19, 23, 27, 28; ЗДО № 6, 17, 22, 29, 34, 35, 39 на загальну суму 960,623 тис. грн; поточний та капітальний ремонти з гідрохімічним очищенням систем опалення ЗЗСО №5, 28; ЗДО №17 на суму 480,452 тис. грн; придбано обладнання для їдалень ЗЗСО № 22, 26 на загальну суму 135,040 тис. грн.

Виконується капітальний ремонт санвузлів ЗЗСО № 3 на суму 452 тис. грн; капітальний ремонт харчоблоків у ЗЗСО № 22, 24, 26, ЗДО № 18 на загальну суму 2 821,620 тис. гр.; капітальний ремонт елементів благоустрою у ЗЗСО № 11 на суму 500 тис. грн; капітальний ремонт спортивних майданчиків у ЗЗСО № 17 на суму 700 тис. грн; капітальний ремонт пралень у ЗДО №№ 28, 29 на суму 510 тис. грн; облаштовано пожежну сигналізацію у ЗЗСО № 1, ЗДО №№ 3, 4, 5 на суму 912,478 тис. грн, поточні та капітальні ремонти огорож у ЗДО № 8, 20, 28, 33, 37, 38 на загальну суму  1 211,870 тис. грн; виконуються роботи з підготовки до оздоровчого сезону у таборі «Ровесник» та розпочаті інші роботи з підготовки до опалювального сезону та нового навчального року.

Станом на 25.05.2019 р. у бюджеті розвитку міста на дані видатки тільки у бюджетних призначеннях управління освіти передбачено 9 829, 635 тис. грн.У бюджетних призначеннях УКБ на заходи з енергозбереження (НЕФКО-3) передбачено більше 150 млн. грн.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)