1. Головна
  2. Оперативна інформація

Ігор Поліщук директору ЖКП №3: “Я вас дуже прошу звернути увагу на толерантне та нормальне спілкування із лучанами, які за обслуговування своїх будинків сплачують кошти”

Члени виконавчого комітету Луцької міської ради взяли до відома інформацію щодо окремих питань фінансово-господарської діяльності житлово-комунального підприємства №3 за 2019-2020 роки.

Доходи від діяльності підприємства в минулому році склали 28 529,2 тис. грн, що на 1 329,2 тис. грн більше, ніж за відповідний період 2019 року. Основна частка надходжень – надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що становить 27 220,1 тис. грн або 95,4% від усіх доходів підприємства.

ЖКП №3 обслуговує 404 житлових будинки, кількість особових рахунків квартиронаймачів 8641, у тому числі 1270 пільговиків. Загальна площа прибудинкової території, що прибирається - 317,8 тис.кв.м.

Загальні витрати комунального підприємства у 2020 році склали 20 994,0 тис. грн. Заробітна плата зросла на 2 663,0 тис. грн (24%), в зв’язку із новими розрахунками окладів при переході на управління будинками, та на 8% в зв’язку з підняттям прожиткового мінімуму.

За результатами фінансово-господарської діяльності у 2020 році підприємство отримало прибуток у сумі 2 780,3 тис. грн, фінансовим результатом господарювання у 2019 році був прибуток у розмірі 127,8 тис. грн, що пояснюється підвищенням плати за управління будинками з 01.02.2020. За 2020 рік підприємством сплачено податку на прибуток в сумі 500,5 тис. грн та частини чистого прибутку в місцевий бюджет – 570,1 тис. гривень.

Середньооблікова чисельність працівників ЖКП №3 у 2020 році склала 137 осіб, розмір середньомісячної заробітної плати – 8 380 грн, що на 2 747 грн більше, ніж на початок року.

Міський голова Ігор Поліщук звернувся до керівника ЖЕКу №3 Руслана Юлдашева, аби він звернув особливу увагу на відношення працівників комунального підприємства до людей. “Ми бачимо, що дуже часто є нарікання на роботу ЖЕКів. І їх дуже багато. Але є нарікання і на відношення до людей. Коли люди звертаються в ЖЕК, до вас особисто чи телефонують до майстра, вони мають отримати адекватну відповідь і допомогу, а не хамство та образи. Я вас дуже прошу звернути увагу на толерантне та нормальне спілкування із лучанами, які за обслуговування своїх будинків сплачують кошти”, - зазначив він.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)