Із початку 2020-го року в групу оперативного реагування 15-80 надійшло півсотні звернень
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 01 до 12 січня 2020 року, учасників оперативної наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як. За її словами, з початку року на адресу міської ради надійшло 509 телефонних звернень (в середньому 42 за добу), на 191 з них фахівцями групи оперативного реагування «15-80» надано роз’яснення щодо порядку подачі показників лічильника; переліку документів, вартості та терміну виготовлення закордонного паспорта; отримання електронної картки для оплати за проїзд в транспорті, проведення святкових заходів у місті та інше.
Найбільше дзвінків (86) стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Протягом звітного періоду виникло ряд аварійних ситуацій, які призвели до перекриття подачі теплопостачання на житлові будинки. Однак, через великий об’єм робіт та зношеність мережі, працівникам підприємства не завжди вдавалось в короткі терміни ліквідувати витоки. Зокрема, не було опалення:
- 4 - 5 січня в будинку на вул. Кравчука, 15;
- 5 - 7 січня в будинках на просп. Відродження, 7, 14а, 14б, 16а;
- 4 - 10 січня в будинках на вул. Мамсурова, 5, 7; Ковпака, 3/2, 5/2, 15 (проводилась заміна трубопроводу).
За всіма вказаними адресами роботи завершені, подачу теплопостачання відновлено.
На контролі залишаються питання виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на мережі біля будинків на вул. Загородній, 4 та просп. Волі, 33 кут Коперника.
60 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 3 повідомлення; ЖКП-3 – 21; ЖКП-7 – 11; ЖЕК-8 ЖБК – 3; ЖКП-11 – 7; ТзОВ «М.Ж.К.» – 13.
Працівниками комунальних підприємств під час Новорічних та Різдвяних свят забезпечено оперативне реагування на всі звернення мешканців міста, що стосувались відсутності в квартирах електроенергії та теплопостачання, холодної та гарячої води, затоплення житлових приміщень та підвалів, прочистки каналізаційних стояків.
42 дзвінка стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах та були спричинені плановими й аварійними відключеннями. Про відсутність електропостачання повідомляли мешканці з таких адрес: Кожедуба, 4; Підгаєцька, 12; На Таборищі, 1; Шопена, 6; Грабова, 3, 4; Володимирська, 49; Пирогова, 44; Профспілкова, 10; Фестивальна, 26; Лопатіна, 1; Липинського, 7, 9, 11; Карпенка-Карого, 11.
19 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства в найкоротші терміни ліквідовано пориви водопроводу на вул. Конякіна, 14а, Бенделіані, 3; відремонтовано запірну арматуру на вул. Дубнівській, 71; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Винниченка, 22, Лесі Українки, 40, Львівській, 61б, Профспілковій, 5, Гулака-Артемовського, 25, Задворецькій, 11, просп. Грушевського, 14, 16.
Щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій отримали та передали на виконання в КП ЛЕП «Луцьксвітло» 18 повідомлень. За даний період було відновлено освітлення на вул. Довженка, 28; Рівненській, 81, 83, 107а, 109, 125; Саксаганського, 5; Офіцерській, 1, 7; Драгоманова, 26а; Гущанській, 61. На контролі залишається налагодження мережі за такими адресами: Заньковецької, 22; Руданського, 8б; Арцеулова.
Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів отримали 14 дзвінків, на які працівниками ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було забезпечене оперативне реагування. Телефонували мешканці міста з таких адрес: Героїв УПА, 69; Ветеранів, 1; Станіславського, 50; Гончара, 1, 1а; Сагайдачного, 5; Степова, 2; Ковельська, 62, 64; Супутника, 4а, 6а; просп. Соборності, 32, 37а.
7 звернень надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Жителі піднімали питання щодо відсутності в квартирах опалення та гарячої води. Телефонували з таких адрес: Коперника, 34/84; Кравчука, 11б/2; Липинського, 1/7; Кравчука, 26а/71; Захарова, 14/87.
Щодо зупинки ліфтів отримали 5 дзвінків. Телефонували мешканці з будинків на вул. Львівській, 73/1 під.; Світлій, 3/1 під.; Станіславського, 52/2 під.; просп. Соборності, 30а/4 під.; Молоді, 6/2 під. На даний час у місті в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено 16 ліфтів, у більшості з них роботи ще не розпочато.
Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак надійшло 3 повідомлення від мешканців з вул. П’ятницька Гірка, 11; Станіславського, 50 та 52а, ЗОШ No24, які передано на реагування в КП «Ласка».
32 звернення надійшло стосовно роботи маршрутних автобусів в місті.Лучани стурбовані відсутністю транспорту в вечірні години після 20:00 години в напрямку мікрорайону ЛПЗ, Вересневого; вул. Львівської; Володимирської, доводиться чекати по 30-40 хвилин та малою кількістю маршрутних автобусів №3. Окрім цього, надходять прохання відновити рух маршрутних автобусів №9; 9а. Також, отримували нарікання на роботу валідаторів (за одну поїздку знімає подвійну плату, а з дітей повну вартість проїзду). Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 4 повідомлення були викликані через порушення графіків руху тролейбусів у місті. Усі повідомлення взяті в роботу.
Перший заступник міського голови Григорій Недопад акцентував на тому, що після проведення активного інформування населення про можливі аварійні ситуації та будь-які інші зміни у роботі комунальних служб, звернень та скарг від лучан на їхню роботу стало значно менше. Тож співпраця ЗМІ і комунальних підприємств буде і надалі продовжуватися. Окрім цього, він додав, що невдовзі у Луцьку планують запустити онлайн- сервіс “Сіті-бот “НАЗАР”, який дозволить оперативно та легко дізнаватися усю інформацію про роботу комунальних служб міста, про ремонтні чи аварійні відключення води, світла чи опалення. Вчора під час наради з представниками комунальних підприємств тестували роботу автоматизованої системи, яка значно спростить доступ до усієї важливої інформації, що стосується життєдіяльності Луцька. Було відібрано п’ять комунальних підприємств міста Луцька, на яких буде впроваджено цей сервіс.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)