Керівники міської ради шукають додаткові джерела наповнення бюджету
Перший заступник міського голови Григорій Недопад на оперативній нараді повідомив, що було проведено тендер на закупівлю сортувальної станції, і звернувся до присутніх у залі та лучан з повідомленням про необхідність розпочати інформаційну кампанію зі запровадження роздільного збору сміття. Він доручив директору департаменту житлово-комунального господарства Юрію Красю, начальнику відділу інформаційної роботи Зої Балюк підготувати та довести до відома лучан інформацію через засоби масової інформації, у газетах, на сайтах. Окремо доручив Юрію Красю виготовити та розмістити інформаційні таблички біля сміттєвих баків. Просив лучан серйозно віднестися до цієї кампанії. Місто має бути чистим, а навантаження на полігон твердих побутових відходів у селі Брище має значно зменшитися. Дегазація у Брищі уже проводиться. За кілька місяців має запрацювати дегазаційна установка, яка буде виробляти електричну енергію, і подавати її у загальну мережу. “Починаємо велику копітку роботу, просимо усіх долучитися і не бути байдужими”, - сказав Григорій Недопад.
Радник міського голови Ігор Поліщук зауважив, що закінчується другий місяць нового року, і влада міста поставила собі амбітні плани зробити значно більше, ніж минулого року, зробити ще суттєвіший крок вперед. Безумовно, на це потрібні ресурси. І зараз керівники міської ради шукають додаткові, нові джерела наповнення бюджету. В процесі цієї роботи вони зіштовхнулися з ситуацією, яка, на жаль, є типовою для усіх українських міст, коли бізнес, який працює у місті, який користується земельними ділянками, що належать територіальній громаді міста, користується міським комунальним майном, а зареєстрований десь у районі. Він просив підготувати відповідні доручення, організувати інформаційну кампанію щодо агітації представників бізнесу, підприємців, які працюють у нашому місті, зареєструватися у Луцьку і сплачувати податки у місті. “Зараз готується ряд проектів рішень міської ради, які будуть спонукати реєструватися у Луцьку. Підприємства і підприємці, які працюють і зареєстровані у Луцьку, будуть мати кращі умови для свого розвитку. Потрібно залучити зовнішню рекламу (борди, сітілайти), електронні інформаційні видання, пресу, телебачення, щоб максимально поінформувати населення про важливість наповнення бюджету там, де ти живеш, де ходять у школу твої діти “, - акцентував Ігор Поліщук.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 72066 )