Ключ символізуватиме відкриття нового і досі незнаного Луцька
Члени виконавчого комітету затвердили правила візуалізації бренду міста. Рішення було розроблено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Програми розвитку туризму в місті Луцьку на 2017-2018 роки», затвердженою рішенням міської ради від 30.11.2016 №15/16, з метою забезпечення ідентифікації та впізнаваності бренду міста Луцька, єдності візуальної комунікації бренду міста, формування позитивного сприйняття міста Луцька серед лучан, громадян України та іноземних громадян завдяки уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів, вироблення єдиного іміджу міста Луцька для представлення в Україні та за кордоном.
Начальник управління туризму та промоції міста Катерина Теліпська зазначила, що візуалізацією бренду є ключ, що символізує відкриття нового і досі незнаного Луцька, його історії, культури, традиції.
Визначено і напрямки позиціонування Луцька: твердиня князівського духу; Луцьк — місто з багатою архітектурною спадщиною; місто культурних імпрез та фестивалів; Луцьк — місто на перетині шляхів, серце Волині; Луцьк — місто з особливим смаком.
Катерина Теліпська провела відеопрезентацію візуалізації бренду міста.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)