1. Головна
  2. Оперативна інформація

Комплексна послуга е-Ветеран впроваджується у Луцькій громаді

Комплексна послуга е-Ветеран впроваджується у Луцькій громаді

Для окреслення конкретних кроків у реалізації ініційованого урядом проєкту е-Ветеран у Центрі надання адміністративних послуг міста Луцька відбулося засідання “круглого столу” під головуванням заступника Луцького міського голови Ірини Чебелюк. Долучилися до обговорення керівники усіх дотичних структур: департаменти соціальної політики, ЦНАП, охорони здоров’я, містобудування, земельних ресурсів та реклами, соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, житлово-комунального господарства, а також центру зайнятості, медичного центру реабілітації учасників бойових дій, територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Пенсійного Фонду, ДРАЦСу, відділу сприяння підприємництву.

 

“Маємо напрацювати механізм надання комплексу послуг для ветеранів Луцької міської територіальної громади так, аби для наших захисників це було максимально зручно, доступно, швидко і легко, - зазначила Ірина Чебелюк. - Пропоную усім керівникам проаналізувати місцеві програми, які можуть бути корисними для ветеранів, адаптувати їх для потреб військових, щоб вони якомога швидше верталися до мирного життя після повернення з війни”.

 

Керівник висловилася за налагодження активної взаємодії між усіма структурами, які будуть залучені у рамках надання комплексної послуги е-Ветеран, та підкреслила необхідність підвищення фаховості кожного, хто безпосередньо буде працювати з ветеранами.

За словами директора ЦНАП у місті Луцьку Лариси Карп’як, прийом документів та консультування ветеранів і членів їхніх сімей вестиметься не лише в основному приміщенні ЦНАП на вул.Лесі Українки, 35, а й у філіях на пр-т. Соборності, 18 та вул. Ковельській, 53.

 

“Як і зараз, послуги нашим захисникам надаватимуться поза чергою, - інформувала керівник ЦНАП. - Можна також буде скористатися послугами адміністратора з “Мобільною валізою”, що передбачає надання повного спектра послуг з виїздом до місця проживання заявника. Виняток у цьому разі становлять послуги з оформлення біометричних документів та обміну посвідчення водія”.

Директор департаменту соціальної політики Вікторія Майборода запропонувала для злагодженості у діях визначити у кожній структурі відповідального фахівця, з котрим буде вестися діалог при вирішенні конкретних питань ветеранів.

 

А для підвищення фаховості у роботі з людьми, які постраждали внаслідок війни, директор Волинського обласного центру зайнятості Алла Куцин запросила скористатися можливістю безоплатного професійного навчання за кошти Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок безробіття - за допомогою ваучера здобути освіту психолога.

 

Учасники засідання домовилися до 25 липня сформувати перелік відповідальних осіб з усіх дотичних структур та визначити перелік послуг, які можна запропонувати ветеранам. Під час наступного засідання буде обговорюватися алгоритм дій у можливих ситуаціях, аби злагоджена взаємодія усіх структур змогла пом’якшити наслідки війни для ветеранів Луцької міської територіальної громади та членів їхніх сімей, давала можливість якісно і швидко при дієвому супроводі фахівців вирішувати життєві питання.

 
 
 

 

 

Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради