1. Головна
  2. Оперативна інформація

Лариса Карп’як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 13 по 27 лютого 2012 року

   Начальник відділу звернень громадян повідомила, що за цей час на адресу міської  ради надійшло 823 телефонних звернення.
   За її словами, на відміну від попередніх періодів, за останні два тижні найбільше звернень - 196 телефонних дзвінків стосувались діяльності житлово-комунальних служб міста. Це були прохання про проведення розчистки доріг від снігу та намерзання, посипання пісчано-сольовою сумішшю, такі звернення надходили від жителів вулиць: Задворецька; Чорновола, 6; Відродження, 12а; Ветеранів, 10; Словацького, 15; Дружби Народів, 13.
   Знову ж таки, внаслідок танення снігу на дахах, надходили повідомлення про затоплення будинків через протікання покрівель, зокрема телефонували жителі будинків, що на вулицях Володимирській, 114/9; Черняховського, 1/78; Огієнка, 9/6; Дубнівській, 79/55; Ківерцівській, 24/5; просп. Молоді, 17а/30 та Соборності, 30/33.
   Крім того, 107 звернень було скеровано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». Зокрема, 65 скарг було викликано через заниження параметрів опалення в квартирах по окремо взятих стояках системи опалення.  В той же час квартиронаймачі будинку по вулиці Гордіюк, 20а/18 неодноразово просять зменшити параметри опалення.
   Лариса Карп’як зауважила, що 26 звернень надійшло щодо неналежного підігріву гарячої води, телефонували мешканці будинків, що на вулицях: Конякіна, 29а/9; Кравчука, 11/8; Декабристів, 31/50 та просп. Соборності, 28/70.
8 телефонних звернень надійшло про затоплення підвальних приміщень будинків гарячою водою (вул. Захарова, 9; просп. Відродження, 10; Київський  майдан, 13).
   Актуальним, за її словами, лишається питання опалення будинків, що на вулиці Дубнівській, 29а, 31, квартиронаймачі цих будинків звертаються з проханням підключити  їх до іншої котельні.  
   74  звернення стосувались діяльності  ДКП «Луцькводоканал». Так, за звітний період було ліквідовано 25 витоків води на вулицях: Огієнка, 1; Гулака Артемовського, 4; 17; Підгаєцькій, 13; Селищній, 5а; 24а; Писаревського, 7; бульварі Дружби Народів, 5; Київському  майдані, 5 та проспекті Відродження, 16, 39. Відносно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило 14 повідомлень з вул. Чорновола, 2в; Конякіна, 14б; Станіславського, 50; Кравчука, 12.  
   Лариса Карп’як наголосила, що 37 звернень було скеровано на адресу ПАТ «Волиньобленерго» стосовно налагодження електропостачання в житлових будинках. Неодноразово надходять скарги на перепад напруги в вечірні години в будинку № 15, що на вулиці Шопена (виходять з ладу електричні котли та побутові прилади), квартиронаймачі просять замінити обладнання на трансформаторній підстанції на потужніше.  
   Також вона зазначила, що 10  дзвінків надійшло з проханням про відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за адресами вул. Кравчука, 11; Конякіна, 23; Степова; Баранова; Павлова; Шевченка; Гулака-Артемовського; бульвар Дружби Народів, 5 - всі ці звернення перебувають на контролі.                                     
   За звітний період 40 дзвінків було передано на реагування в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Це звернення про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів.
   Лучани продовжують скаржитися на неналежний рух громадського транспорту (27 звернень). Зокрема, нарікання були викликані через великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність  рейсів, неналежну поведінку водіїв (скарги надійшли на маршрути: 3; 9; 9а; 10а; 11; 17; 32; 25; 26).
   Особливе занепокоєння викликають скарги стосовно відлову безпритульних собак. Так, за два тижні з цього приводу поступило 29 звернень від мешканців вулиць:  Індустріальна, 6; Привокзальна, 15а (ЗОШ № 15); Львівська, 123; Володимирська, 4; Потебні, 52а; Конякіна, 33 та проспекту Відродження, 26а; 26б; 28.
   Микола Романюк зазначив, що підприємству «Луцькспецкомунтранс» необхідно активізувати роботу щодо відлову безпритульних собак.
   Також міський голова доручив директору департаменту житлово-комунального господарства міської ради та керівникам ЖКП відреагувати на звернення щодо ремонту покрівель житлових будинків, щодо яких надходили звернення на службу оперативного реагування «15-80», та провести ремонт.  

   Відділ інформаційної роботи міської ради
   (777904, 724727, 720665, 777946)