Лучани підтверджують ефективність діяльності ЦНАПу
Ми пам’ятаємо як ще зовсім недавно окремі громадяни та і посадові особи не розуміли, для чого створено нову структуру у складі Луцької міської ради - департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
А основна мета, яку ставило керівництво міської ради при створенні ЦНАП, - це надання якісних адміністративних послуг замовникам, відкритість та прозорість при їх наданні в зручний спосіб та час в комфортних умовах.
І якщо в перші місяці роботи (липень-серпень) до ЦНАП протягом дня зверталося до 200 замовників, а 11 лютого ми повідомляли про 411 замовників, то вже 18 березня 2014 року до департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради за послугами звернулося 442 суб’єкти звернень. В середньому, один адміністратор протягом дня приймає 30-35 суб’єктів звернень.
Найактуальнішими були послуги щодо: видачі паспорта громадянина України, оформлення проїзного документа дитини для виїзду за кордон, видачі довідок про реєстрацію особи, видачі довідок про надходження коштів від сплати за ліцензію, довідок про присвоєння поштової адреси, оформлення земельних ділянок, державна реєстрація суб’єктів господарювання тощо.
Приємно відзначити, що за результатами опитування (дані відповідно до талонів електронної черги, що залишені в скриньках оцінки якості роботи ЦНАП) протягом січня – лютого цього року оцінили роботу працівників ЦНАП «добре» - 6233 відвідувачів, «задовільно» - 42, і лише 27 – «незадовільно». Всього в опитуванні взяло участь 6302 замовники.
Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»