1. Головна
  2. Оперативна інформація

Лучани продовжують активно телефонувати на групу оперативного реагування “15-80”

Під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” за період з 21 січня по 10 лютого 2019 року.

За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1293 телефонних звернення (в середньому 62 за добу), 428 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 225, стосувалась відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. 5 лютого внаслідок пошкодження на лінії без напруги протягом двох годин у вечірній час залишались мешканці району Балки, просп. Волі, Київського майдану, вул. К.Савури, Н.Хасевича, Рівненської, Дубнівської та всіх прилеглих вулиць. Також, протягом звітного періоду неодноразові знеструмлення виникали в районі вул. Львівської та на Вересневому. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

203 звернення стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста. Звертались мешканці міста з проханнями ліквідувати ями на проїжджих частинах на вул. К.-Карого кут Задворецька, Ківерцівська біля залізничного переїзду, Набережна від кільця до повороту на Вишків, С.Бандери, 20, Рогова, 24 та просп. Відродження, 14; відремонтувати розбиту конструкцію зупинки «Братський міст» навпроти медичного коледжу; прибрати проїжджу частину на вул. Профспілкова, 8. 33 дзвінка отримали щодо посипання пішохідних тротуарів та проїжджих частин міста. Разом з тим, повідомляли лучани про відшарування штукатурки з фасадів будинків, яка падає на перехожих на вул. Лесі Українки, 24а; Кривий Вал, 19; просп. Волі, 19.

128 дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства ліквідовано пориви водопроводу на вул. Рівненська, 87, Гордіюк, 10, Івана Франка, 14, Глушець, 55, Чернишевського, 67а; замінено запірну арматуру на вул. Чорновола, 22 та Героїв УПА кут Ківерцівська; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Захарова, 5, Ковельська, 6, Лесі Українки, 24, 67; Станіславського, 50, Львівська, 61а, Кравчука, 22; закрито колодязі на вул. Б.Хмельницького, 1 та Теремнівська, 87. На контролі залишається ремонт каналізаційного колодязя на вул. Пащевського, 1-3.

76 звернень надійшло на адресу ДКП «Луцьктепло». Внаслідок виконання аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Маковського, 2к; Карбишева, 2б; Конякіна, 24а; Ковельська, 68; Заводська, 3; Дубнівська, 32б; Лесі Українки, 67; Задворецька, 13 та бойлерні на вул. К.-Карого, 11; Арцеулова, 3в; Конякіна, 7; Кременецька, 24д; Вороніхіна, 15а; просп. Волі, 22; Соборності, 3, 29. Це призвело до тимчасової відсутності опалення, холодної та гарячої води в помешканнях лучан.

48 дзвінків надійшло стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. За даний період було відновлено освітлення на вул. Симиренка, 26; Ошуркевича, 10, 12; Кравчука, 15л; Чорновола, 2а; Даньшина, 70; Чекаліна, 1, 3; Нестерова, 6; Черняховського, 27; Володимирська, 112, 114, 116; К.Савури, 56.

Щодо зупинки ліфтів отримали 25 звернень.

22 дзвінка переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз».

18 повідомлень стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари, ялинок та прибирання біля контейнерів, які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Телефонували мешканці з вул. Володимирська, 77, 112; С.Бандери, 8, 10; Боженка, 19; Станіславського, 50; Гордіюк, 35; Липинського, 1; Чорновола кут Кримського; просп. Соборності, 28. На контролі залишається звернення щодо відсутності трьох решіток на мережі зливової каналізації на вул. Нахімова кут Путінцева.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 15 звернень від мешканців з вул. Куделі, 11; Драгоманова, 29; Даньшина, 1; Лесі Українки, 35; Станіславського, 40; Дубнівська, 34б/ д/с №15; просп. Молоді, 10б/ д/с №3; Театральний майдан, які передано в КП «Ласка». Слід зауважити, що деякі адреси повторюються неодноразово та продовжують надходити прохання забрати цуценят з вулиць міста.

15 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності електроенергії, опалення, холодної та гарячої води, прочистки каналізаційних стояків, ремонту сантехнічного обладнання, зрізання дерев.

52 звернення за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти.

24 дзвінка стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№ 1; 2; 3; 9; 9а; 10; 11; 12; 19; 22; 23; 24; 28; 29; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 5 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Також, слід відзначити, що надходили дзвінки стосовно відновлення будівництва в історичній частині міста на вул. Кафедральна, 13. Лучани просять перевірити дозвільні документи та припинити будівництво.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)