1. Головна
  2. Оперативна інформація

Луцьк нарешті має свій логотип!

Луцьк нарешті має свій логотип!

   Рішенням Луцької міської ради був затверджений промоційний логотип міста у вигляді ключа із написом «Луцьк - приємне відкриття».
   У жовтні 2011 року було оголошено конкурс «Розробка промоційного логотипу міста Луцька», який відбувався у кілька етапів. З метою залучення якомога більше учасників та - відповідно робіт була проведена інформаційна кампанія. Тож свої роботи для участі у конкурсі надсилали дизайнери, художники та інші зацікавлені особи з різних міст України, зокрема і з-за кордону (м. Санкт-Петербург).
   Загалом у конкурсі протягом чотирьох місяців взяло участь 54 учасники, які подали 78 конкурсних робіт. Конкурс проходив відкрито та із залученням громадськості. Варіанти логотипів розміщувалися на спеціально створеній сторінці Луцької міської ради у соціальній мережі Facebook, де кожен користувач міг не лише проголосувати за логотипи, але і залишити власний коментар. Коментарі також надсилали на електронну адресу відділу розвитку туризму Луцької міської ради.
   Варіанти логотипів розглядалися архітектурно-містобудівною радою, Громадською радою при міському голові. Було проведене й громадське слухання. Усі висловлені думки, зауваження, пропозиції фіксувалися та передавалися на розгляд журі конкурсу. На підсумковому засіданні журі визначилося з двома логотипами-фіналістами (логотип у вигляді серця та логотип у вигляді ключа). Обидві роботи були дійсно креативні, професійні та оригінальні. Депутати Луцької міської ради майже одноголосно обрали варіант у вигляді ключа на промоційний логотип міста Луцька. Таким чином Луцьк отримав свій логотип, який, в подальшому, буде активно використовуватись для промоції міста.
   Отже, вітаємо лучан із обранням промоційного логотипу міста Луцька. Щиро віримо, що цей логотип буде достойно презентувати наше місто як в Україні, так і за кордоном.


   Довідково. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність та ідентифікувати місто серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з зображенням, літерами, цифрами, словами або без них. Туристична символіка не замінює офіційну символіку міста (гімн, герб і прапор).

   Управління міжнародного співробітництва та туризму (777905)