Луцька міська рада приймає делегацію з Чернігівщини
Сьогодні до нашого міста приїхали представники Чернігівських громад та Чернігівської обласної військової адміністрації. Гості прибули з метою обміну досвідом з Луцькою міською радою, зокрема, у сфері цифрової трансформації та надання адміністративних послуг.
Привітав делегацію у стінах Луцької міської ради заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич. Він подякував гостям за те, що вони приїхали для обміну досвідом, адже це важлива оцінка нашої роботи. “У воєнний час наша робота ускладнюється, але ми стараємося працювати на благо нашої громади. Нам приємно, що нашу роботу помічають і оцінюють. Нещодавно Міжнародний республіканський інститут США провів всеукраїнське муніципальне опитування, де Луцьк займає лідируючі позиції. Нам є чим поділитися, адже місто має певні здобутки, особливо у сфері цифрової трансформації. Громада задоволена діями міської влади, її роботою й саме це дає наснагу працювати, адже ми на правильному шляху й намагатимемося удосконалюватись”, - зазначив Юрій Вербич. Він подякував партнерам із програми EGAP, які брали участь у сьогоднішньому заході, зокрема, регіональній координаторці Програми EGAP у Волинській області Оксані Киричук та координатору компоненту “Цифровізація регіонів” Програми EGAP Сергій Гунько завдяки яким у місті впроваджено багато проєктів у сфері цифрової трансформації, адже Луцьк є лідером серед обласних центрів по їх кількості. Для прикладу, програма єМалятко стартувала саме у Луцьку.
Начальник управління інформаційно-комунікаційних технологій Олександр Король представив здобутки Луцької міської ради у сфері цифрової трансформації та інформаційних технологій. Зокрема, це:
- впровадження системи електронного документообігу, що значно покращує та пришвидшує роботу з документами;
- геопортал Луцької міської територіальної громади;
- система управління зеленими насадженнями;
- онлайн моніторинг якості повітря;
- луцький відділ комунікації (15-80), також працює додаток, куди жителі можуть надсилати скарги, пропозиції, проблемні місця, недопрацювання. На це звернення буде обов’язкова реакція й воно візьметься до роботи;
- інформаційні послуги для громадян (чат-боти), які оперативно інформують про аварійні ситуації, відключення світла, води тощо;
- автоматизована система обліку оплати в громадському транспорті. Луцьк — перше місто в Україні, яке перейшло на безготівковий проїзд;
- розумні зупинки: вони значно покращують якість перевезень, адже інформують громадян про час прибуття необхідного маршруту;
- департамент муніципальної варти, який займається штрафами за неправильну парковку, також тут діє група швидкого реагування, що приїжджає на виклики;
- електронна демократія: відкрите місто, місцеві петиції, бюджет участі, електронні консультації;
- портал відкритих даних;
- єдина інформаційна система управління бюджетом;
- погосподарський облік;
- система контролю доступу та обліку робочого часу працівників міської ради;
- кіберзахист та кіберпезпека.
В обох громадах, Луцькій та Чернігівській, існує безліч спільних викликів і завдань, які потребують ефективних рішень. Така взаємодія та вивчення досвіду є важливим елементом розвитку місцевого самоврядування.
Чернігівська делегація обрала Луцьк як приклад успішної практики у сфері надання адміністративних послуг, адже наш ЦНАП вважається одним з кращих в Україні та має значні досягнення у цій галузі. Також Луцьк є одним з лідерів у сфері цифрової трансформації серед міст обласного значення в Україні.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 777937)