Луцький ЦНАП є одним з кращих в Україні
Про це сьогодні, 3 лютого, під час чергового засідання виконавчого комітету розповіла директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як, аналізуючи роботу Центру за 2020 рік.
Лариса Карп’як зазначила, що Луцький центр надання адміністративних послуг розпочав роботу 2013 року і сьогодні, за постійної підтримки міської влади, є одним із кращих в Україні.
На кінець 2020 року в центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку задекларовано 481 адміністративну послугу, що є абсолютним рекордом з поміж усіх ЦНАП у нашій державі.
2020 року у ЦНАПі впровадили надання нових електронних сервісів:
- можливість замовлення електронних адміністративних послуг;
- зворотний зв'язок з адміністратором ЦНАП (онлайн - чат, Skype);
- можливість оцінити якість надання послуг та роботу адміністратора ЦНАП за допомогою персональних QR-кодів.
Зокрема, впродовж минулого року цей перелік поповнили послуги соціального характеру, земельних питань, містобудування та архітектурно-будівельного напрямку. Відтак, люди зверталися до групи оперативного реагування «15-80», яка функціонує при Департаменті ЦНАП, та через соціальну мережу Facebook і отримали цілодобово інформацію щодо будь-якої послуги.
Впродовж 2020 року Департаментом ЦНАП забезпечено прийом адміністративних послуг на віддалених робочих місцях, які функціонують в Прилуцькому старостинському окрузі, комунальному підприємстві «Луцький клінічний пологовий будинок», комунальному підприємстві «Волинський обласний перинатальний центр» та громадській організації «Центр допомоги ветеранам війни 4.5.0».
Завдяки тісній співпраці з Міністерством цифрової трансформації України в ЦНАП міста Луцька, одному з перших в Україні, діджиталізовуються послуги:
- реалізовано пілотний проєкт «єМалятко» - запроваджено та включено до реєстру комплексну послугу «єМалятко», що об’єднує в собі 10 окремих послуг, з яких, на сьогодні, отримання семи реалізовано в Луцьку;
- запроваджено реєстрацію суб’єктів господарювання через єдиний державний портал «Дія»;
- запроваджено при наданні послуги «Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм», для громадян, які виготовляють паспорт вперше при досягненні 14-річного віку, одночасну реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Луцький ЦНАП також є навчальним майданчиком для інших центрів надання адміністративних послуг Волині та України. З метою запозичення досвіду, щорічно приїжджають десятки делегацій з різних куточків нашої держави.
Загалом, впродовж 2020 року до ЦНАПу звернулось 220 888 суб’єктів звернень.
За звітний період надано 6885 послуг щодо оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та 6166 послуг з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки.
Також надано 811 послуг з реєстрації актів цивільного стану, з них 122 – «Шлюб за добу».
Впродовж року вдалося забезпечити подання інформації про реєстрацію місця проживання та зміну паспорта громадянина України до Реєстру територіальної громади міста Луцька з метою наповнення реєстру актуальними відомостями.
По реєстрації бізнесу 2020 року надано 9457 адміністративних послуг, в тому числі 5392 - через портал електронних послуг «Дія». Надано близько 1000 усних консультацій як телефоном, так і особисто на прийомах.
Протягом 2020 року до групи оперативного реагування «15-80» при Департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» від мешканців нашого міста надійшло 26105 звернень щодо життєдіяльності Луцька.
У зв’язку з пандемією COVID-19 у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» запровадили кур’єрську доставку документації за адресою проживання замовника електронних послуг.
Втім, основним завданням працівників Департаменту ЦНАП є не кількість, а належна якість надання адміністративних послуг. Щоб кожен відвідувач відчув себе громадянином сервісної держави, влада якої здатна надавати послуги європейського рівня.
Міський голова Ігор Поліщук подякував працівникам центру за роботу і наголосив, що варто налагодити таку ж роботу і у приєднаних населених пунктах. “Варто, щоб люди приєднаних сіл отримували такі ж послуги, як і у Луцьку. Ми підсилимо нашу службу оперативного реагування “15-80”, адже ця служба нам допомагає, бо люди нас інформують про ті проблеми, які є у місті, але ми їх не бачимо. А керівники комунальних підприємств мають оперативно реагувати на звернення громадян і не сприймати цю службу як щось вороже. Бо це і є тим зворотним зв'язком з громадою. Крім того, ми працюємо над створенням додатку «15-80», що допоможе оперативно вирішувати проблеми територіальної громади, адже люди через мобільний додаток повідомлятимуть про проблеми”, - акцентував Ігор Поліщук.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)