1. Головна
  2. Оперативна інформація

Микола Романюк: «Має збільшуватися відсоток пропозицій лучан до міської влади, а не лише заявки і скарги»

       Під час розгляду питання про звернення громадян у виконавчі органи міської ради, на підприємства та в заклади міської комунальної власності у I півріччі 2011 року члени виконавчого комітету акцентували увагу на тому, що за звітний період серед загальної кількості звернень переважали заяви, які  становили 98%, решту склали скарги - 1% та пропозиції – 1%.

       Міський голова Микола Романюк наголосив, що «має збільшуватися відсоток пропозицій лучан до міської влади, а не лише заявки і скарги, активність громадян загалом». Він також відзначив, що тепер кожен може надіслати електронне звернення до міської ради через офіційний сайт, а це економить і час, і гроші людей.

       Микола Романюк поінформував присутніх про створення наступного року Центру надання адміністративних послуг в місті, що «остаточно вирішить будь-які проблемні питання, які пов’язані зі зверненнями громадян і їх вчасним та якісним розглядом».

       Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич зазначив, що відділу звернень громадян необхідно посилити контролюючу функцію щодо розгляду звернень громадян та виконавської дисципліни.

 

 

        Відділ інформаційної роботи міської ради

        (777904, 724727, 720665)