Микола Романюк: «Працівникам міської ради необхідно уважніше ставитися до звернень громадян»
Під час сьогоднішньої оперативної наради директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 серпня до 9 вересня 2013 року.
За її словами, за вказаний період на адресу міської ради надійшло 575 телефонних звернень. На сьогодні в групу оперативного реагування «15-80» звертаються мешканці не лише з вирішенням комунальних питань, а й з метою отримання різних інформацій, консультацій та роз'яснень. Зокрема, за звітний період таких звернень було 158.
Серед загальної чисельності 19 відсотків, або 108 дзвінків стосувалися діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, з яких 10 повідомлень щодо проведення ремонту та асфальтування дорожнього покриття на вулицях та прибудинкових територіях (вул. С. Бандери; Берестечківська, 9; Щедріна-Руданського; Шухевича; Волі, 8а; Соборності).
50 звернень (9%) було скеровано до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго» стосовно відключення та налагодження електропостачання в житлових будинках та квартирах.
27 звернень надійшло з проханням відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за адресами: вул. Макарова, 40; Сагайдачного, 1; Коперника, 77; Боженка, 65; Загородня, 4; Бринського, 2; Кривий Вал, 15, 17; Молоді, 4; Драгоманова, 26а - на контролі.
Крім того, за словами Лариси Карп’як, 98 звернень передано для реагування в ДКП «Луцьктепло», що були викликані відсутністю гарячого водопостачання, із-за пориву тепломережі на вул. Гордіюк, 29 та зупинками бойлерних за адресами Соборності, 19, 22; Молоді, 23. 20 телефонних дзвінків надійшло через неналежні параметри подачі гарячої води в квартири.
14 звернень стосувалось діяльності ДКП «Луцькводоканал», зокрема працівниками підприємства було ліквідовано шість витоків води на вулицях Короленка, 9; Гордіюк, 30; Вороніхіна, 15а; Декабристів, 25; Лідавська, 1. Стосовно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах надійшло 3 повідомлення.
За звітний період на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 10 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання. Телефонували жителі з будинків на вул. Кравчука, 15; Ветеранів, 1; С.Ковалевської, 25; Наливайка, 10а; Дубнівська, 35; пр-т Волі, 7; 9; Коперника, 17. На контролі залишились звернення щодо відкритих люків зливової каналізації за адресами: пр-т Відродження, 53; Львівська кут Станіславського; Конякіна, 29; Гнідавська, 16.
Продовжують надходити скарги на зграї безпритульних собак (23 повідомлення): вул. Конякіна-Кравчука біля ТЦ «Сільпо»; Кравчука поблизу ЗОШ №26; В.-Інтернаціоналістів, 1-4; Писаревського, 22а; Львівська-Даньшина; Соборності, 24а; Волі, 22.
14 звернень стосувались руху міського транспорту, пасажири скаржились на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надійшли на тролейбуси № 1; 4а; маршрутні автобуси № 4; 8; 18; 25; 30; 47). Управлінням транспорту та зв'язку міської ради направлено п’ять запитів на підприємства з метою усунення порушень зазначених у зверненнях, п’ять звернень розглянуто спільно з перевізниками.
Лариса Карп’як зазначила, що актуальними лишаються телефонні дзвінки мешканців міста на гучну музику в барах та ресторанах після 24 години, зокрема скарги стосувались таких закладів: «Фірст-кафе», «33-й квартал», «Бучер», «Опера», «Золото», «Тотем».
Міський голова Микола Романюк зазначив, що трапляються випадки, коли працівники міської ради невчасно та не у повному обсязі реагують на звернення громадян. Він додав, що необхідно уважніше ставитися до проблем, з якими лучани звертаються до них. «Люди не повинні ходити по колу». Микола Романюк зазначив, що усі працівники міської ради мають відповідальніше ставитися до роботи зі зверненнями громадян.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)