Міський голова Ігор Поліщук звернув увагу на важливість оперативного реагування на звернення громадян
Міський голова Ігор Поліщук під час оперативної наради акцентував увагу керівників структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств на оперативне реагування та вирішення проблем мешканців громади.
За його словами, у березні цього року без водопостачання певний час залишалися мешканці сіл Сьомаки та Одеради. Виявляється, через борги комунального підприємства там було припинено надання цієї послуги. Проте, міський голова дізнався про цю проблему від мешканців сіл, які написали йому повідомлення у Фейсбуці, а не від старости. Тож Ігор Поліщук звернувся до старости Валерія Боярського, який опікується цими населеними пунктами, та інших старост, аби вони оперативно інформували його про такі проблеми.
Також міський голова дав вказівку директору ДКП “Луцьктепло” Івану Скорупському оперативніше реагувати на звернення громадян, адже за березень 2021 року частина людей так і не отримали необхідних роз’яснень щодо проблемних питань.
Іван Скорупський пояснив, що основна маса запитань стосувалися нового двоставкового тарифу, де є змінна та постійно діюча частини. За його словами, день-два були проблеми, адже маса дзвінків надходила і працівники не встигали на все відповідати. Потім роботу було оптимізовано, додано працівників на цей напрямок і всі охочі могли оперативно отримати відповідь на проблемні питання.
Стосувалось аналогічне питання й керівництва управління транспорту та зв’язку міської ради, Луцького підприємства електротранспорту. Міський голова доручив їм оперативніше реагувати на звернення громадян.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)