1. Головна
  2. Оперативна інформація

На засіданні виконавчого комітету обговорено роботу ДКП «Луцькводоканал» щодо стягнення заборгованості зі споживачів за комунальні послуги

   Директор підприємства Іван Корчук поінформував присутніх про те, що протягом 2011 року укладено 118 договорів реструктуризації на суму 271550,23 грн.
За цей же період подано 237 позовних заяв до суду на суму 673968,63 грн щодо стягнення боргів з населення та 6 позовів до юридичних осіб на суму 105943,61 грн.
    У січні 2012 року підприємством подано 31 позовну заяву до споживачів – фізичних осіб на суму 87210,55 грн та 1 позовну заяву до споживачів – юридичних осіб на суму 19174,97 грн.
Загальна сума, сплачена споживачами-боржниками за 2011р. – 312531,70 грн.
   Протягом 2011р. підприємством направлено боржникам – фізичним особам 3100 досудових попереджень про необхідність погашення заборгованості по холодній воді, та 2200 – по стокам гарячої води.
   Крім того, Іван Корчук зазначив, що підприємством пред’явлено до споживачів – юридичних осіб 26 претензій на загальну суму 160558,94 грн. (з них за період 01.01.11 р. – 01.11.11 р. пред’явлено 12 претензій на суму 153429,57 грн.; за період 17.11.11р. – 31.12.11р. пред’явлено 14 претензій на суму 7129,37 грн.).
   Протягом січня 2012 р. пред’явлено до споживачів – юридичних осіб 5 претензій на суму 7008,32 грн.
   Станом на 01.02.2012р. на виконанні ДВС Луцького міського управління юстиції знаходиться 849 виконавчих листи на суму 1507243,00 грн.
   Директор підприємства повідомив, що з боржниками ведеться систематична попереджувальна та роз’яснювальна робота. Зокрема, це здійснюється шляхом рознесення та вручення відповідних повідомлень, попереджень, досудових нагадувань, надсилання поштою листів про припинення прийому стоків, претензій; проведення співбесід із боржниками, реструктуризація заборгованості; перекриття вхідних вентилів холодної води у помешканнях (колодязях) боржників; перекриття каналізаційних випусків із помешкань боржників через внутрішньо-будинковий стояк тощо; подання до суду заяв про видачу судових наказів про стягнення заборгованості, та проведення стягнень за допомогою виконавчої служби; виїзд з представниками ДВС за домашніми адресами боржників та опис майна боржників; подання інформації про необхідність погашення заборгованості через ЗМІ.
   Перший заступник міського голови Святослав Кравчук зазначив, що особливих нарікань на роботу КП «Луцькводоканал» немає. Підприємство надає послуги якісно і у повній мірі, тому не зрозуміло, чому люди не платять за них.  Тож він наголосив на необхідності активізацій роботи з боржниками.

    Відділ інформаційної роботи міської ради
    (777904, 777946, 724727, 720665)