Належні умови для пішоходів та велосипедистів, комфортний рух громадського й приватного транспорту та впорядковане паркування — таким буде майбутній проспект Волі
Як зміниться проспект Волі від вулиці Шопена до Київського майдану сьогодні міркували під час засідання круглого столу. Проєкт майбутнього капітального ремонту презентували рівненські архітектори-урбаністи з майстерні архітектури та дизайну “МOST” Дмитро Котлярук та Ольга Шевчук.
Вони вважають, що важливу багатофункціональну міську магістраль необхідно адаптовувати до європейських стандартів, коли на першому місці — пішоходи та велосипедисти, а не автомобілісти. Озвучивши проблематику проспекту, яка аналогічна подібним вулицям інших міст, спроектованих в радянський період, архітектори пропонують забезпечити належні умови для пересування пішоходів та велосипедистів, впорядкування паркомісць та зробити зручним рух громадського транспорту й приватних автівок.
Розробники проєкту майбутній проспект Волі бачать доступним для усіх верств населення, із зручними зупинками громадського транспорту, безпечними пішохідними переходи з острівцями безпеки, з паралельним повздовжнім паркуванням, перерозподіленою проїзною частиною і влаштуванням лівоповоротних смуг, що забезпечить можливості автомобілям повернути, не затримуючи основний транзит, одностороннім рухом на бічних вуличках, а також єдиним дизайн-кодом для вуличних меблів, лав, смітників, велопарковок, елементів освітлення тощо.
За словами директора департаменту житлово-комунального господарства Миколи Осіюка, проєкт капітального ремонту частини проспекту Волі розрахований на найближчі два роки з орієнтовною вартістю 60-80 мільйонів гривень.
“Сьогодні було багато зауважень та пропозицій, але вцілому більшості учасникам концепція сподобалась, - розповів він. - Ми хочемо максимального збереження зелених насаджень та створення комфортних умов для мешканців, які проживають на проспекті Волі, та для усіх учасників дорожнього руху”.
Присутні зійшлись на думці, що майбутній проспект Волі має бути людиноцентричним, адже ця вулиця — візитівка міста. Вона має зелену буферну зону, яка відсікає дорогу від тротуару, що є безпечним та зручним елементом для пішоходів та велосипедистів, а зелені насадження мають пило- та шумозахисний ефект для мешканців, які там проживають.
Презентований проєкт архітектори будуть допрацьовувати, внісши усі пропозиції та зауваження, які сьогодні озвучили.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)