1. Головна
  2. Оперативна інформація

Неприємний запах, відсутність електроенергії в оселях, відновлення зупинок: із чим найчастіше зверталися лучани на “гарячу лінію” міської ради

Про звернення громадян, що надійшли у групу оперативного реагування “15-80” за період з 22 липня до 11 серпня, учасників оперативної наради інформувала директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку Лариса Карп’як. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2025 телефонних звернень (в середньому 96 за добу), 546 з них- інформаційно-консультативного характеру. Найбільша кількість дзвінків, а саме 184, стосувалась житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 10 повідомлень; ЖКП-3 – 32; ЖКП-7 – 6; ЖЕК-8 ЖБК – 24; ЖКП-11 – 11; ТзОВ «М.Ж.К.» – 74. Звертались мешканці міста щодо ремонту дороги біля кільця на 40-му кварталі (в напрямку руху на вулицю Ківерцівську) та пішохідного тротуару на вул. Чернишевського; ліквідації провалів на проїжджих частинах на вулиці Тарасова, 41, Карпенка-Карого біля АЗС «Укрнафта» та біля будинку на вул. Конякіна, 21, благоустрою пішохідних тротуарів на вул. Кравчука, 5-11 та Арцеулова, 5.

Окрім цього, на контролі залишаються звернення щодо налагодження системи гарячого водопостачання в будинку на просп. Соборності, 33, затоплення підвального приміщення в будинку на просп. Молоді, 10а/35, затоплення підвального приміщення в будинку на вул. Кравчука, 4/76 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 09.08.2019.

138 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. 8 серпня внаслідок аварійної ситуації, яка виникла на підстанції «Луцьк-102», частина міста впродовж кількох годин залишалась без напруги, в тому числі Дубнівська насосна станція, в результаті чого було припинене й водопостачання. Хотілося б звернути увагу на правомірні нарікання мешканців щодо неможливості дотелефонуватись ні в «кол-центр», ні на підприємство, щоб з’ясувати причину відсутності електропостачання.

130 звернень надійшло щодо роботи ДКП «Луцьктепло». Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт, працівники підприємства зупиняли котельні на вул. Володимирській, 100б; просп. Відродження, 15б та бойлерні на вул. Арцеулова, 3а; Ветеранів, 17; Гордіюк, 10, 43; Кременецькій, 24; Грабовського, 11в; Січовій, 3в.

106 звернень стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства проведено заміну водопроводу на вул. Ковельській кут Соснова; ліквідовано порив на водогоні на вул. Єршова кут Відродження та пориви водопроводу на вул. Г.Гулевичівни, 1, Дубнівській, 12в, К.Савури, 2, Гордіюк, 10, Чернишевського, 114, Проектувальній, 9а, Метельницького, 2, просп. Відродження, 2; відремонтовано запірну арматуру на вул. Ковельській кут Севастопольська. В той же час звертаю увагу керівників ДКП «Луцьктепло» та КП «Луцькводоканал» на необхідності відновлення благоустрою територій після проведення ремонтних робіт на мережах.

54 повідомлення надійшло щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів. Вказану інформацію передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 29 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення на вул. Конякіна, 7, 7а; Гордіюк, 29; Кравчука, 5, 11; Коперника, 2, 4, 13; Баранова, 73; Макарова, 15; Міліційній, 25.

24 звернення надійшло від мешканців будинків, в яких створено ОСББ. Жителі піднімали питання щодо відсутності електроенергії, холодної та гарячої води, затоплення житлових приміщень, прочистки каналізаційного стояка.

Стосовно вирішення проблеми відносно безпритульних собак, надійшов 21 дзвінок від мешканців з вул. Мамсурова, 10; Бенделіані, 3а; Станіславського, 50; Л.Українки, 55; Ландау, 3, 5, 7; Дубнівської, 34б/ д/с №15, 73а; Володимирської, 108; Цукрової, 4; бульвару Др..Народів, 4а, 15. Вказану інформацію передано на реагування в КП «Ласка». Варто зауважити, що деякі адреси повторюються неодноразово протягом кількох тижнів. Крім цього, надходять прохання забрати цуценят з вулиць міста, але питання так і не вирішується.

Щодо зупинки ліфтів отримали 14 повідомлень. Телефонували мешканці з будинків на вул. Кравчука, 4/2 під.; 11/4 під.; Гордіюк, 35/3 під.; Конякіна, 9/1 під.; 9б/2 під.; просп. Соборності, 1/1 під.; 25б/1 під.; 28/3 під.; Молоді, 7/1 під.; 19а/2 під. На сьогодні у місті, в зв’язку з закінченням терміну експлуатації та проведенням капітального ремонту зупинено 17 ліфтів.

13 звернень переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». Внаслідок витоків припиняли газопостачання в будинках на просп. Перемоги, 13; Волі, 17, 60; Молоді, 17б; вул. Рівненській, 25б; Кравчука, 26; В.-Афганців, 4, а в зв’язку з проведенням ремонтних робіт на вул. Чекаліна, 11 та Ківерцівській, 65б.

Протягом звітного періоду отримали 584 дзвінка щодо неприємного запаху в повітрі, про що були поінформовані працівники відділу екології, члени робочої групи, однак варто зазначити, що останні 2 тижні кількість звернень зменшилась у двічі, в порівнянні з попереднім періодом (340 проти 780).

42 дзвінка надійшло щодо роботи транспорту в місті, 7 з них були з проханнями поновити ліквідовані зупинки, ряд з яких, відповідно до рішення виконавчого комітету уже відновлено. В той же час, хотілось звернути увагу на побажання лучан, що у зв’язку з підняттям вартості проїзду якість перевезень не покращилась (брудно в салонах, заклеєні рекламою вікна, розміщена неактуальна інформація на місцях для оголошень, водії не видають квитків), неможливо відслідкувати рух по системі МАК на маршрутах №№ 2; 9; 9а; 10; 12; 17а; 19; 23; 24; 25; 28; 29. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. За інформацією працівників управління було проведено нараду з перевізниками на якій озвучено питання, які піднімаються у зверненнях лучан.

Заслухавши доповідача, виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт зазначив, що проблема неприємного запаху у Луцьку ще до кінця не вирішена, незважаючи на позитивну тенденцію у цьому питанні. “Лучани продовжують звертатися на “гарячу лінію” міської ради зі скаргами на сморід. Потрібно детально аналізувати кожне подібне звернення, і щотижня інформувати про результати цього моніторингу обласне управління екології, управління Державної екоінспекції, Держпродспоживслужбу, аби вони бачили, що проблема ще потребує вирішення”, - акцентував він, надавши відповідне доручення начальнику відділу екології Оксані Тарабанюк.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад поцікавився у представника “Волиньобленерго” ситуацією із відновленням роботи підстанції “Луцьк-102”, де нещодавно сталася пожежа і частина міста залишилася без електропостачання. Це в свою чергу призвело до припинення подачі водопостачання, адже без електроживлення залишився й Дубнівський водозабір. У той же день водопостачання та подачу електроенергії було відновлене у максимально короткі строки, але на деяких вулицях все ще трапляється перебої з подачею електропостачання. Як пояснив представник Луцького міськрайонного відділу ПрАТ “Волиньобленерго”, роботи із очистки кабелів на підстанції тривають вже п’ятий день. Оскільки ці роботи потребують тривалого часу, можливі перебої у подачі електропостачання до повної ліквідації проблеми.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)