1. Головна
  2. Оперативна інформація

Обранці громади обговорили роботу системи “Сіті Кард”

Сьогодні у приміщенні Луцької міської ради відбувся черговий день депутата. Обранці громади обговорили роботу системи безготівкового розрахунку у громадському транспорті “Сіті Кард Сістем”.

 

Заступник директора ТзОВ "Сіті Кард Систем" Інна Артемчук розповіла як функціонує система, її модулі звітності, а також презентувала роботу вебпорталу https://uaonline.kentkart.com/#//.

За її словами, станом на сьогодні у нашому місті 57 тролейбусів та 183 автобуси, облаштовані валідаторами, бортовими комп'ютерами, системою озвучення зупинок та відеокамерами. Вона поінформувала про основні модулі звітності системи, які системно аналізують, групують, зводять у таблиці та графіки. Зокрема, портал дозволяє моніторити пасажиропотік в розрізі зупинок громадського транспорту. Функціонує також система GPS-моніторингу, в якій можна слідкувати за дотриманням розкладу руху громадського транспорту. Можна також групувати за напрямом руху, перевізником тощо. Система веде облік: скільки часу йде на поїздку, хто був за кермом, історію маршруту, відхилення від розкладу тощо. Рейс не зараховується, якщо водій не виконав перевезення за маршрутом від пункту “А” до пункту “Б”.

“Є понад 100 форм звітності: по моніторингу, пасажиропотоку, фінансова, по управліннях. Система надає інформацію у будь-яких розрізах та видах. Завжди присутні такі дані: транспортний засіб, маршрут, перевізник, місто і тип транспорту”, - поінформувала заступник директора ТзОВ "Сіті Кард Систем".

Щодо видів електронних квитків, то на зараз є такі: стандартний (неперсоніфікований електронний квиток, на основі безконтактної електронної пластикової картки, що використовується як єдиний платіжний інструмент для оплати проїзду у громадському транспорті міста Луцька), пільговий та студентський (містить персональні дані про студента/учня, пільговика). Також можна придбати одноразовий квиток, його термін дії 48 годин. Вартість однієї поїздки — 15 гривень, двох — 20 гривень.

 
 
 

Зручним для користування є мобільний додаток.

Директор департаменту економічної політики Борис Смаль розповів, що найбільші труднощі виникли з перевізниками. “В цьому напрямку здійснили величезну роботу, хоча на початку ситуація була напружена, адже не всі хотіли переходити на безготівкову оплату”, - наголосив він. 

Йшла мова й про кількість терміналів у місті. Борис Смаль наголосив, що основний критерій місця для їх встановлення – можлива окупність. Важливо й те, аби термінали не були пошкоджені, тому є необхідність встановлення відеоспостереження у цих місцях. 

Секретар міської ради Юрій Безпятко зауважив, що успішне продовження цього проєкту — встановлення “розумних” зупинок та збільшення рухомого складу громадського транспорту. “Міська рада активно працює у напрямку прозорості, зрозумілості та для зручності перевезення громадян”, - наголосив він.

 

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)