1. Головна
  2. Оперативна інформація

ОСББ сьогодні зареєструвати простіше

       Відбулося засідання комісії з вивчення та сприяння діяльності ОСББ, де розглянуто зміни до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», які стосуються умов його реєстрації та подання необхідних для цього документів.

       Начальник відділу державної реєстрації  суб’єктів господарювання Луцької міської ради Алла Грабко розповіла: «Державних реєстраторів досить влаштовувало, що до травня 2011 року попередню реєстрацію здійснював виконавчий комітет міської ради. Департамент житлово-комунального господарства мав змогу перевірити подані документи, представники ЖЕКу здійснювали виїзди на зібрання об’єднання співвласників. У відділу державної реєстрації  така можливість просто відсутня, у місті зареєстровано 6 тисяч юридичних осіб і лише 5 державних реєстраторів. Порядок реєстрації ОСББ передбачає подачу лише чотирьох документів: два примірники статуту, протокол зборів, реєстраційна картка та документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору. Додатково, керуючись чинним законодавством, ми вимагаємо список членів ОСББ та копію списку присутніх на зборах. Термін розгляду заяви до трьох днів. Під власну відповідальність реєстратор зобов’язаний або надати мотивовану відмову чи залишити питання без розгляду. Тобто ґрунтовно перевіряти документи просто немає можливості. У випадках, коли члени ОСББ бачать порушення законодавства, нехай звертаються у правоохоронні органи». Отож створення юридичної особи –  об’єднання співвласників багатоквартирного будинку і надалі перебуватиме у компетенції державних реєстраторів, а департамент ЖКГ міської ради лише передаватиме будинки на баланс ОСББ.

       Розглядалося питання про правомірність призначення головою правління не члена ОСББ. Начальник відділу державної реєстрації  суб’єктів господарювання запевнила, що порушення законодавства у такому випадку немає.

       В рамках Програми сприяння діяльності ОСББ розробляється програма конкурсу на краще ОСББ із кошторисом – 550 тисяч гривень. Наразі підготовлено проект Програми, вона на стадії вичитування та редагування членами комісії.

       Озвучена була і проблема 15 сімей із гуртожитку, що на вул. Сагайдачного,1, щоправда вирішити питання допоки не вдалося.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 724727, 720665, 777946)