1. Головна
  2. Оперативна інформація

Перевізник запевнив, що пасажирські перевезення за маршрутом №47 покращаться

       Члени виконавчого комітету заслухали директора ТОВ “АТП-Луцьк” Олега Колесніка про виконання ТОВ «АТП-Луцьк» договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

       Причиною для розгляду цього питання були 4 приписи управління транспорту та зв’язку з початку 2016 року щодо порушень умов договору на перевезення пасажирів, а ще до служби оперативного реагування “15-80” надходили звернення, які стосувалися порушення розкладу руху за маршрутом №47.

      За словами доповідача, перевізник ТОВ “АТП-Луцьк” здійснює перевезення пасажирів автобусами на маршрутах № 31 (4 автобуси) та № 47 (5 автобусів). Трудовий колектив підприємства складається з 35 осіб.

      Підприємство намагається забезпечувати максимально якісне перевезення пасажирів. Усі автобуси, що використовуються підприємством в належному технічному стані, обладнані приладами GPS контролю та засобами автоматичного оголошення зупинок. Маршрутні автобуси дотримуються затверджених організатором перевезень графіків руху. Усі водії на підприємстві проходять необхідні інструктажі з безпеки руху, охорони праці, пожежної безпеки та пройшли курси першої медичної допомоги. Під час роботи на маршрутах у водіїв наявна вся необхідна документація, передбачена законодавством України. Салони автобусів екіпіровані відповідно до «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». Оплата за проїзд здійснюються згідно тарифу затвердженим виконавчим комітетом Луцької міської ради. Право безкоштовного проїзду надається пасажирам пільгових категорій, згідно з переліком обумовленим виконавчим комітетом Луцької міської ради.

       “Протягом останнього місяця надходили скарги на роботу нашого підприємства щодо подекуди великого інтервалу руху між автобусами. Пов’язано це з капітальними ремонтами кузовів та агрегатів автобусів, які тривали значно більше запланованого проміжку часу. Частина автобусів уже повернулися з капітальних ремонтів, що значно покращить регулярність та якість надання наших послуг. На всіх наших автобусах встановлені пристрої GPS-моніторингу відсоток виконання на 31 маршруту складає 93.16 %, по 47 - 90.79 %. Наразі нами вже проведено ряд заходів, що дозволять збільшити як дані показники, так і виконання графіків загалом. Надалі ми плануємо покращувати якість надаваних нами послуг, враховуючи побажання наших пасажирів”, - запевнив Олег Колеснік.

       Співдоповідач, начальник управління транспорту та звязку Анатолій Миронюк зазначив, що до травня 2016 року на пасажирські перевезення за маршрутом №47 скарг не було, а влітку почалися проблеми, однією з причин цього була відсутність двох автобусів, які перебували на капітальному ремонті. Зараз ситуація нормалізовується, перевізники, яких є два за цим маршрутом, зобов'язалися дотримуватися розкладу руху та виконувати інші умови договору.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)