1. Головна
  2. Оголошення

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Додаток 2

до Порядку передачі документації для надання висновку

з оцінки впливу на довкілля та фінансування

оцінки впливу на довкілля

Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер

9755

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними засобами ведення

Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії

зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ ОЙЛ ГРУП" 34524327

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 43023, Волинська обл., Луцький р-н, місто Луцьк, вул.Єршова, будинок 1 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

ТОВ «Вест Ойл Груп», код ЄДРПОУ – 34524327. Юр. адреса: 43023 Волинська обл, Луцький р.н., м. Луцьк, вул. Яремчука Назарія, 1 Електронна пошта: roman.kovalchuk@wog.ua Телефон (067) 332-45-24 Реконструкція мінімодульної автозаправної станції (літер А-1), за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Рівненська, 22.

Технічна альтернатива 1.

Планованою діяльністю передбачається реконструкція мінімодульної автозаправної станції (літер А-1), та експлуатація АЗК за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Рівненська, 22. Резервуарний парк АЗК становить 58,1 м3.

Технічна альтернатива 2.

В зв’язку з тим, що АЗС є вже діючим об’єктом технічне переоснащення не передбачається. Можливим варіантом розгляду є зміна джерела електропостачання. Для функціонування підприємства передбачається використання електроенергії. Забезпечення електроенергією підприємства відбувається від існуючих мереж ПрАТ «Волиньобленерго». У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України склалися певні підстави (запроваджений воєнний стан, повітряні тривоги, аварійні та планові відключення електроенергії), що унеможливлює безперебійну роботу підприємства. Для забезпечення безперебійного електропостачання розглядався варіант забезпечення електроенергією, яка вироблятиметься на власній дизельній електростанції.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Волинська обл. Луцький р-н Луцьк вул. Рівненська, 22.

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Луцька міська рада (територіальна громада).

Місце провадження планованої діяльності:

територіальна альтернатива 1.

Волинська обл. Луцький р-н Луцьк .

Існуючі потужності АЗС знаходяться за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Рівненська, 22.

Територія планованої діяльності складається з однієї земельної ділянки: кадастровий номер 0710100000:22:110:0006, площею 0.2148 га., Цільове призначення: для будівництва та обслуговування автозаправочної станції (Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення).

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Волинська обл. Луцький р-н Луцьк.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася оскільки санітарно-захисна зона для даного об’єкту становить 50 метрів, та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Земельна ділянка за розташуванням та функціональним призначенням відповідає намірам планованої діяльності, відсутні принципові обмеження щодо її здійснення. Планована діяльність передбачена на території та в межах діючої АЗС. Додатково на земельну ділянку наявні: - Державний акт на право власності на земельну ділянку ЯД №324136 - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №2948448 від 25.04.2013р.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Метою роботи АЗС є надання послуг по заправці автомобілів якісним пальним, поліпшення сервісних умов і зручності обслуговування транспорту. Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства).

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Існуючі потужності АЗС знаходяться за адресою: Волинська обл., м. Луцьк, вул. Рівненська, 22. Територія планованої діяльності складається з однієї земельної ділянки: кадастровий номер 0710100000:22:110:0006, площею 0.2148 га., Цільове призначення: для будівництва та обслуговування автозаправочної станції (Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення). Для приймання та зберігання світлих нафтопродуктів встановлені 5 (п’ять) підземних резервуарів загальним об’ємом 58,1 м3 Резервуар підземний А95 = 13,65 м3. Резервуар підземний М95 = 9,75 м3. Резервуар підземний МДП+ = 9,75 м3. Резервуар підземний ДП = 15,55 м3. Резервуар підземний ДП = 9,4 м3. Заповнення кожного резервуару виконується герметично через зливну трубу в нижню його частину. Заправка автомобілів бензином, та дизельним паливом здійснюється паливо роздавальними колонками (5 шт.) фірми «TOKHEIM типу QUANTIUM». Режим роботи АЗС – цілодобовий.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу АЗС на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Санітарно-захисні зони встановлюються згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу АЗС на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно-геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи 1. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива та паливо-роздавальні колонки). на мікроклімат – викиди парникових газів (від роботи автотранспорту); на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць Відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні.

щодо технічної альтернативи 2.

Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1. на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива та паливо-роздавальні колонки). на мікроклімат – викиди парникових газів (від роботи автотранспорту); на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць Відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. (зі змінами).

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

- Отримання: Дозволу на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається - Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

- отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається - Управлінням екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 43027 м. Луцьк, Київський Майдан, 9., Електронна пошта: eco@voleco.voladm.gov.ua, Контактний телефон: (0332) 74-01-32, 77-82-32,, Контактна особа: Відділ оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки