Повідомлення про проведене громадське обговорення
25 листопада 2021 року о 15.00 в приміщенні Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку за адресою: вул. Лесі Українки, 35 проведено громадське обговорення у форматі «круглого столу» та відеоконференції на платформі «ZOOM» проєкту рішення виконавчого комітету Луцької міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 04.12.2019 № 774-1 “Про Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Луцької міської територіальної громади”».
На засіданні були присутні представники виконавчих органів Луцької міської ради, представники КП «Луцькреклама», фізична особа – підприємець, представники ТзОВ «АПОЛЛІНАРІЯ», ПФ «СОФТ ЛАЙН», ТзОВ «ЕНЕРГОСЕТЬ УКРАЇНА», ТзОВ «БРЕНДБОРД», представник громадської спілки «Волинська асоціація рекламістів», особи відеоконференціїї «ZOOM», які не відрекомендувалися.
На засіданні обговорили проєкт рішення, а також ті пропозиції до проєкту, які надійшли протягом місяця.
Пропозиції частково врахували, зокрема врахована пропозиція представника ТзОВ «БРЕНДБОРД» - КОВАЛЬЧУКА С.І щодо розроблення повуличних схем розміщення засобів зовнішньої реклами.
За результатами обговорення вирішили – підготувати проєкт рішення на розгляд чергового засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.