Презентація маркетингового дослідження «Луцьк туристичний: можливості та виклики»
Вперше у Луцьку в 2017 році з метою визначення рівня привабливості міста як туристичної дестинації та основних запитів туристів, які приїжджають на відпочинок до Луцька, було проведено маркетингове дослідження.
Ініціатором і замовником дослідження виступило управління туризму та промоції міста Луцької міської ради. А виконавцем — соціологічна агенція «Фама» зі Львова за участю фахівців Qantum Leap GmbH (Відень, Австрія) для оцінки економічного ефекту туристичної галузі для міста Луцька.
Запрошуємо представників туристичного бізнесу — готельєрів, рестораторів, туристичні агентства, організаторів подій, а також громадськість, яка вболіває за розвиток сфери гостинності у Луцьку, представників ЗМІ та усіх зацікавлених на презентацію маркетингового дослідження «Луцьк туристичний: можливості та виклики».
Захід відбудеться 15 березня у конференц-залі ЦНАПу (вул. Лесі Українки, 35).
Початок о 15.00.
Управління туризму та промоції міста