Про продаж на електронному аукціоні без умов об’єкта малої приватизації Луцької міської територіальної громади нежитлового приміщення на вул. Рівненській, 119 а
Найменування об’єкта приватизації, його місцезнаходження |
Нежитлове приміщення на вул. Рівненська, 119 а, м. Луцьк Нежитло
|
Опис об’єкта |
Нежитлове приміщення (окремо стояча будівля) загальною площею 122,0 кв.м., розміщене на земельній ділянці, площею 0,12га. Будівля знаходиться на огородженій території в серединній частині міста з середнім ступенем транспортної доступності для всіх видів транспорту. Конструктивні елементи будівлі: фундамент – бетонний заливний, стіни і перегородки – цегляні, перекриття – накат дощок з підшивкою, покрівля – двосхила, залізна, вікна дерев’яні. Приміщення обладнане системами електро-, водопостачання, водовідведення.
|
Інформація про балансоутримувача (місцезнаходження,
контактні дані) |
Комунальне підприємство “Луцький центр первинної медичної допомоги № 2” (код ЄДРПОУ 25787627,
пр-т Відродження, 13, м. Луцьк, тел. 251301)
|
Спосіб проведення аукціону |
Електронний аукціон без умов
|
Стартова ціна об’єкта
|
718 410,00 грн. з ПДВ (сімсот вісімнадцять тисяч чотириста десять гривень, 00 копійок)
|
Розмір гарантійного внеску
|
59 868,00 грн. без ПДВ (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень, 00 копійок) |
Найменування установи банку, її адреса та номери рахунків, відкритих для внесення гарантійного внеску, реєстраційного внеску та проведення розрахунків за придбаний об’єкт |
(Посилання на перелік авторизованих майданчиків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2) |
Найменування банку, ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, МФО, місцезнаходження та номер рахунку в національній валюті для перерахування електронних майданчиків гарантійного та реєстраційного внесків та для проведення розрахунків за придбаний об’єкт |
Банк одержувача коштів –Державна казначейська служба України, МФО 820172 , р/р UA 558201720000037320073078499, одержувач коштів – відділ управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради, код ЄДРПОУ 37610633
|
Назва організатора аукціону, адреса, номер телефону, час роботи служби |
Відділ управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради (код ЄДРПОУ 37610633), адреса: вул. Богдана Хмельницького, 17, м. Луцьк, viddil_mayna@ukr.net Тел. (033) 770990, 774233, з 8.30- 17.30 год. у робочі дні, обідня перерва з 13.00-13.45 год. Нальник відділу - Грабко Алла Володимирівна |
Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку об’єктів, що підлягають приватизації електронній торговій системі |
UA-PS-2019-11-16-000004-2 |
|
Дата, час та місце проведення аукціону: 05.12.2019 року, час проведення аукціону встановлюється автоматично ЕТС.
Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) – становить 718 410,00 грн.
Розмір гарантійного внеску (без ПДВ) – становить 59 868,00 грн. без ПДВ
Розмір реєстраційного внеску (без ПДВ) - становить 834,60 грн.
Відповідно Крок аукціону – 3% стартової ціни, що складає складає 21 552,00 грн.
Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування відповідного інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв на участь в електронному аукціоні закритих цінових пропозицій.
Кінцевий термін подання заяв на участь в аукціоні без умов (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС в проміжку часу 19.30 – 20.30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону. 8 Закону
|
Для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи:
1) для потенційних покупців — фізичних осіб — громадян України — копія паспорта громадянина України;
2) для іноземних громадян — копія документа, що посвідчує особу;
3) для потенційних покупців — юридичних осіб:
— витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань України — для юридичних осіб — резидентів;
— документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, — для юридичних осіб — нерезидентів;
— інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
— остання річна або квартальна фінансова звітність;
4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації. (Посилання на перелік авторизованих майданчиків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2)
5) письмова згода довільної форми потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.