Про результати господарської діяльності комунальних підприємств міста Луцька за підсумками першого півріччя 2019 року
Сьогодні члени виконкому зібралися на чергове засідання. На порядку денному - понад 60 питань. На початку заслухали та взяли до відома інформацію Про фінансово-господарську діяльність комунальних підприємств міста за підсумками І півріччя 2019 року. Під час розгляду питання були запрошені 19 керівників комунальних підприємств.
За словами директора департаменту економічної політики Бориса Смаля, із 19-ти підприємств за підсумками першого півріччя 2019 року прибутковими є 15, збитковими — 4. Детально було проаналізовано фінансові результати їхньої роботи та капітальні інвестиції. Загальні доходи комунальних підприємств за підсумками господарської діяльності у І півріччі 2019 року склали 600 млн 895,0 тис. грн, що на 43 млн 933,1 тис. грн або на 6,8 % менше від планового показника. Найбільш позитивне відхилення фактичного показника від запланованого у грошовому вимірі отримали: КП «Луцьке підприємство електротранспорту» – 11млн 900,3 тис. грн (за рахунок збільшення дотацій з бюджету міста), Луцький комбінат шкільного та студентського харчування – на 2млн 844,0 тис. грн (за рахунок збільшення обсягу наданих послуг та вартості харчування), Луцький спецкомбінат КПО – на 1 млн 390,0 тис. грн (за рахунок збільшення обсягу наданих ритуальних послуг населенню, а також цільового фінансування з бюджету міста).
Витрати комунальних підприємств у І півріччі 2019 року склали 626 млн 484,3 тис. грн, що на 15 млн 383,5 тис. грн або на 2,4 % менше, ніж було заплановано. Найбільший ріст витрат до планового показника у КП «Луцьке підприємство електротранспорту» – на 5 млн 643,7 тис. грн (в результаті збільшення собівартості наданих послуг, включення до балансу суми виконавчих проваджень, штрафів та створення резерву сумнівних боргів), Луцькому комбінаті шкільного та студентського харчування – на 2 млн 797,0 тис. грн (за рахунок збільшення обсягу наданих послуг) та у Луцькому спецкомбінаті КПО – на 1 млн 393,0 тис. грн (за рахунок збільшення обсягу виконаних робіт).
За результатами господарювання у І півріччі 2019 року 15 комунальних підприємств міста отримали 3 млн 585,8 тис. грн прибутків, 4 – отримали 29 млн 175,1 тис. грн збитків. Найбільший збиток отримано ДКП «Луцьктепло» у розмірі 28 млн 424,5 тис. Грн. Крім того, виробнича діяльність теплопостачальних підприємств характеризується яскраво вираженою сезонністю, тобто для літнього періоду характерною є збитковість надання послуг. Також серед збиткових — КП “Луцькводоканал”, КП “Ласка”, КП “Луцьксвітло”.
Сума кредиторської заборгованості на балансі комунальних підприємств станом на 1 липня 2019 року, склала 391 млн 743,5 тис.грн. З початку року вона зменшилась на 81млн 235,0 тис. грн, або на 17,2 %. Суттєво зменшили фінансові зобов’язання протягом звітного періоду ДКП «Луцьктепло», КП «Луцьке підприємство електротранспорту», Луцький комбінат шкільного та студентського харчування, КП «Луцькреклама» та КП «Луцький зоопарк».
Значно збільшилась кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду у КП «Луцькводоканал» – на 4 555,0 тис. грн
Заслухавши доповідача, секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернувся до керівників комунальних підприємств: “Основна функція діяльності будь-якого комунального підприємства - це надання послуг споживачам. Але в процесі керівництва важливо не доводити його до кризи, як це сталося з ДКП “Луцьктепло”. Зараз там працює новий керівник, сподіваємось, що ситуація покращиться, буде розроблено ефективний план виходу із кризи, аби оздоровити його. Зі свого боку міська влада надає фінансову підтримку ДКП “Луцьктепло”, аби лучанам були доступні послуги із теплопостачання та подачі гарячої води. На двох попередніх сесіях було виділено значні кошти — більше 20-ти мільйонів гривень на погашення заборгованості”, - наголосив він.
Також Григорій Пустовіт подякував керівникам інших підприємств за плідну та злагоджену роботу і зазначив: “Кожен дзвінок на лінію оперативного реагування “15-80” є оцінкою вашої роботи. Тому потрібно оперативно реагувати на звернення лучан, враховувати їхні зауваження, усувати недоліки. Це спільна відповідальність, яка лежить на наших плечах. Продовжуйте і надалі працювати на високому рівні”.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)