Про роботу відділу державного архітектурно-будівельного контролю за підсумками І півріччя 2019 року
Сьогодні члени виконкому зібралися на чергове засідання. На порядку денному- близько 60 питань.
На початку засідання взяли до відома інформацію про результати роботи відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради за підсумками I півріччя 2019 року.
Як йдеться у проєкті рішення, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності здійснюється відділом державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради (далі – Відділ) у відповідності до вимог законів України “Про регулювання містобудівної діяльності”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та відповідно до постанов Кабінету Міністрів України “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів”, “Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт” та “Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю”.
Відділ діє відповідно до покладених на нього завдань, а саме отримує, реєструє, повертає документи, що дають право на виконання будівельних робіт, подає Держархбудінспекції інформацію, необхідну для внесення даних до Єдиного реєстру дозвільних документів, приймає в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти, здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних стандартів та правил, щодо об’єктів та суб’єктів будівництва шляхом проведення планових та позапланових перевірок, розглядає відповідно до закону справи про адміністративні та правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
За I півріччя 2019 року до Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів було внесено 391 документ декларативного характеру.
За звітний період видано 16 дозволів на виконання будівельних робіт, а саме: капітальний ремонт рентгенкабінету № 2 відділення інтроскопічної і функціональної діагностики комунального підприємства "Луцька міська клінічна лікарня" пр-т Відродження, 13, капітальний ремонт прибудинкових територій на вул. Привокзальній, 1, 3, вул. Привокзальній, 7,9, пр-т Президента Грушевського, 26, вул. Львівській, 63, 63а, капітальний ремонт приміщень Луцького міського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області вул. Кравчука, 12, капітальний ремонт покрівлі, зовнішніх прорізів, ліфтів та окремих приміщень готелю "Світязь" на вул. Набережній, 4, реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вул. Клима Савура, нове будівництво мережі зовнішнього освітлення на вул. Кравчука (між буд. 14-15), нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями для зберігання легкових автомобілів на вул. Коперника, 83.
Також видано 21 сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації, а саме: будівництво трьох багатоквартирних житлових будинків на вул. Цегельній, 28, будівництво будівель змішаного використання з житловими приміщеннями в верхніх поверхах та вбудовано-прибудованими приміщеннями на пр-т Волі, 44а, будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями на вул. Єршова, 9а, будівництво багатоповерхового двосекційного житлового будинку в 40-ж-2 мікрорайоні на вул. Кравчука, 11д, секція № 2, будівництво зблокованих житлових будинків на вул. Даньшина, 88, житловий квартал "Фільварок", масив "Гнідава" ІІ пусковий комплекс, будівництво багатоквартирних житлових будинків та приміщень для зберігання легкових автомобілів на вул. Олеся Гончара, 1, будівництво зблокованих житлових будинків, житловий квартал "Фільварок" масив "Гнідава" ІІІ пусковий комплекс, вул. Даньшина, 90, нове будівництво офісних приміщень на вул. Винниченка, 51а, зроблено реконструкцію плавального басейну "Колос" на вул. Писаревського, 3.
Законодавством передбачено плату за видачу сертифікатів про готовність об’єкта до експлуатації і так до місцевого бюджету надійшло 185 569 грн.
Протягом звітного періоду вживалися відповідні заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян». Звернення громадян розглядаються у визначені законодавством терміни. На звернення, що надійшли, вжито належних заходів, надано вичерпні відповіді та пояснення.
Протягом звітного періоду здійснювались перевірки достовірності даних, наведених у повідомленнях та деклараціях про початок виконання підготовчих або будівельних робіт, деклараціях про готовність об’єкта до експлуатації та контроль за виконанням термінів дії приписів про усунення порушень у сфері містобудування.
За результатами перевірок I півріччя 2019 року видано 16 приписів, з них виконано 11, у 5 термін виконання не надійшов.
Загальна сума накладених штрафних санкцій за результатами перевірок за 2019 рік складає 144 660 грн, з них у добровільному порядку сплачено 71 250 грн.
Переважна кількість правопорушень на об’єктах будівництва стосується факту самочинного будівництва.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)