1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про роботу відділу муніципальної дружини у напрямку протидії та запобігання проявам самовільного розміщення зовнішньої реклами у м. Луцьку

       З цього питання учасників оперативної наради поінформував начальник відділу муніципальної дружини Микола Корнейко.

       Він зазначив, що одним із напрямків роботи відділу муніципальної дружини є забезпечення дотримання вимог Правил благоустрою м. Луцька.

       Протягом 2011 року працівники відділу спільно з представниками ЖЕКів, проводили об'їзди вулиць міста з метою очищення елементів благоустрою від незаконно розміщених оголошень. Усього за минулий рік співробітниками муніципальної дружини складено 39 протоколів.

       З початку 2012 року інспекторами відділу за незаконне розміщення оголошень складено 11 протоколів за ст.152 КУпАП. Також проведено ряд заходів з профілактики таких порушень. Було виготовлено соціальну рекламу про недопущення розміщення рекламних оголошень на світлових опорах та інших невизначених місцях, та розміщено її на сайті міської ради, рекламних відео екранах міста та в маршрутних таксі.

       Визначені рекламні агентства, які займаються зовнішньою рекламою та направлені на їх адресу листи-попередження, у зміст яких включено як основні вимоги до розміщення та утримання зовнішньої реклами, так і розміри штрафних санкцій.

       Микола Корнейко наголосив, що ще одним питанням, яке потребує вирішення, є незаконне розміщення рекламно-інформаційних щитів про проведення в обласному центрі різного роду концертів, вистав, ярмарків. За його словами, уже підготовлено листи попереджувального характеру, адресовані керівникам установ, де відбуваються різного роду концерти, ярмарки та інші масові заходи, з проханням проводити роз'яснювальні роботи з організаторами цих заходів на предмет дотримання вимог Правила благоустрою м. Луцька у сфері розміщення та утримання об'єктів зовнішньої реклами. Адже, як правило, організатори цих дійств перебувають в інших містах.

       Святослав Кравчук висловив зауваження до роботи муніципальної дружини. Він зазначив, що у вихідні дні по місту валяються рекламні матеріали, які падають з біг-бордів, або були зняті та залишені працівниками відповідних агентств. Це псує зовнішній вигляд Луцька. Необхідно активніше працювати у цьому напрямку.

       Микола Романюк звернувся до керівників ЖКП, аби вони також приділили більше уваги прибиранню міста. 

  

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 724727, 720665, 777946)