Про роботу житлово-комунального підприємства № 2
Володимир Рижук – директор житлово-комунального підприємства № 2 прозвітував про роботу підприємства.
Він повідомив, що станом на 01.01.2012 житлово-комунальне підприємство №2 обслуговує 231 будинок, з них в т.ч.:
33 будинки – 9 поверхів;
51 будинок - 5 поверхів і вище (в т. ч. – 1 будинок - 7 поверхів) ;
111 будинки - 1-3 поверхи;
36 будинків - ветхий фонд.
Загальна площа житлового фонду становить 391,6 тис. кв. м, в тому числі площа без ліфтів 211,6 тис. м кв.(54,0% ), площа з ліфтами 180,0 тис. кв. м (46,0%).
Загальна площа прибудинкової території складає 305,0 тис. кв. м., Загальна площа міської території, що прибирається – 205,6 тис. кв. м, приведена площа міської території – 146,9 тис. кв. м.
Кількість особових рахунків квартиронаймачів – 7905 в тому числі, що мають пільги 1156.
Для наведення та підтримання належного санітарного стану прибудинкових та міських територій, утримання зелених зон, підприємство має : газонокосарки – 2 шт.; тример – 2 шт.; тротуаро-прибиральну машину – 2 шт.; трактор Т-30 – 1 шт.; вантажні автомобілі – 2 шт.
На підприємстві проводяться акції з очищення прибережних смуг річки Жидувки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ, висаджування дерев та кущів, знищення борщівника. Крім того, підприємство долучається до загальноміських робіт як на платній, так і на безоплатній основах. Зокрема працівниками ЖКП № 2 у 2011році безоплатно проводилось знесення частин старих будинків по вул. Ковельській, демонтаж малої архітектурної форми на Театральному майдані. До Дня Незалежності працівниками очищено і пофарбовано 4 мости ( вул. Ковельська- два, вул. Потебні, вул. Карпенка Карого), три в’їзні знаки місто Луцьк, тумби оголошень, турнікети, встановлені лавочки на зупинках автотранспорту.
Для попередження передчасного зносу, відвернення аварій і підтримання будинків в технічно справному стані, інженерно-технічними працівниками ЖКП № 2 щорічно проводяться весняно-літні та осінньо-зимові обходи. За їх результатами на підприємстві розробляються заходи з підготовки житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період, складаються плани, графіки робіт на рік. Так, проведено профілактичні ремонти систем холодного водопостачання та каналізації, з утеплення підвалів, горищ, остіклення сходових кліток та ремонту вхідних дверей.
На балансі підприємства наявні автотранспортні засоби: автомобіль ГАЗ-52 1 шт.; автомобіль ЗІЛ ММЗ-55410 (самоскид) 1 шт.; трактор Т-25 1 шт.; трактор Т-30 1 шт.
За підсумками роботи за 2011 рік підприємство одержало збитків на суму 169 тис.грн. Однією із причин збитковості в 2011 році є різке збільшення вартості матеріалів, палива, електроенергії. Станом на 01.12.11 р. розмір мінімальної заробітної плати становив 1004 грн, що на 54,4% більше, ніж передбачено затвердженим тарифом. На збитковість підприємства вплинула передача функцій з управління житловим фондом колишнього ЖКП № 5.
Щоб не допустити збитків у 2012 році, підприємство значно скоротило витрати на матеріали, паливо, заробітну плату. За 1 квартал прибутки по підприємству склали 22,0 тис. грн.
Питома вага доходів населення за утримання будинків, споруд і прибудинкових територій за 2011р. склала 73,5% від загальної суми доходів, одержаних підприємством, за 5 місяців 2012 року – 74,8%.
За рахунок зменшення дебіторської заборгованості по субсидіях, пільгах, санітарному прибиранню міста, на кінець 2011 року дебіторська заборгованість по підприємству зменшилась на 3,2% . Економічна криза відобразилась і на платоспроможності населення. Так, у 2011році, борги населення за утримання будинку і прибудинкових територій виросли на 15,4% і становили станом на 01.01.12р. - 1059,6 тис. грн, а станом на 01.06.2012 рік склали 1193,6 тис. грн. (+12,6% за 5 місяців 2012 року).
Співдоповідачем з цього питання виступила Валентина Малютіна - – начальник відділу фінансового контролю та аудиту, яка, за результатами проведеної на підприємстві перевірки, вказала на недоліки у роботі.
Перший заступник міського голови Святослав Кравчук висловив певні претензії до керівника ЖКП. «ЖКП № 2 – це, дійсно, складна ділянка, висотна забудова і одноповерхівки. Зауважень по роботі ЖЕКу з надання послуг немає, проте є зауваження до роботи з документами на підприємстві», - зазначив Святослав Євгенович і дав завдання керівникові підприємства усунути усі недоліки протягом десяти днів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665)