1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про роботу житлово-комунального підприємства № 2

   Володимир Рижук – директор житлово-комунального підприємства № 2 прозвітував про роботу підприємства.

   Він повідомив, що станом на 01.01.2012 житлово-комунальне підприємство №2 обслуговує 231 будинок, з них в т.ч.:

   33 будинки – 9 поверхів;

   51 будинок - 5 поверхів і вище (в т. ч. – 1 будинок - 7 поверхів) ; 

   111 будинки -  1-3 поверхи;

   36 будинків -  ветхий фонд.

   Загальна площа житлового фонду становить 391,6 тис. кв. м,  в тому числі площа без ліфтів 211,6 тис. м кв.(54,0% ), площа з ліфтами 180,0 тис. кв. м (46,0%).

   Загальна площа прибудинкової території складає 305,0 тис. кв. м., Загальна площа міської території, що прибирається – 205,6  тис. кв. м, приведена площа міської території – 146,9  тис. кв. м.

   Кількість особових рахунків квартиронаймачів – 7905 в тому числі, що мають пільги  1156.

   Для наведення та підтримання належного санітарного стану прибудинкових та міських територій, утримання зелених зон, підприємство має : газонокосарки – 2 шт.; тример – 2 шт.; тротуаро-прибиральну машину – 2 шт.; трактор Т-30 – 1 шт.; вантажні автомобілі – 2 шт.

   На  підприємстві  проводяться  акції  з  очищення  прибережних  смуг  річки Жидувки,  ліквідація  стихійних  сміттєзвалищ, висаджування  дерев  та  кущів, знищення борщівника. Крім  того, підприємство долучається до загальноміських робіт  як на платній, так і на безоплатній основах. Зокрема працівниками ЖКП № 2 у 2011році безоплатно проводилось знесення частин старих будинків по вул. Ковельській, демонтаж малої архітектурної форми на Театральному майдані. До Дня Незалежності працівниками очищено і пофарбовано 4 мости ( вул. Ковельська- два, вул. Потебні, вул. Карпенка Карого), три в’їзні знаки місто Луцьк, тумби оголошень, турнікети, встановлені лавочки на зупинках автотранспорту.

   Для  попередження  передчасного  зносу, відвернення  аварій  і  підтримання  будинків в технічно справному  стані,  інженерно-технічними  працівниками  ЖКП № 2  щорічно  проводяться  весняно-літні  та  осінньо-зимові  обходи. За їх результатами на  підприємстві  розробляються  заходи  з  підготовки житлового  фонду  до  роботи  в  осінньо-зимовий  період, складаються  плани, графіки  робіт  на  рік. Так, проведено  профілактичні  ремонти  систем  холодного  водопостачання та каналізації, з  утеплення  підвалів, горищ, остіклення  сходових  кліток  та  ремонту  вхідних  дверей.

   На балансі підприємства наявні автотранспортні засоби: автомобіль ГАЗ-52 1 шт.; автомобіль ЗІЛ ММЗ-55410 (самоскид) 1 шт.; трактор Т-25 1 шт.; трактор Т-30 1 шт.

   За підсумками роботи за 2011 рік підприємство одержало збитків на суму 169 тис.грн. Однією із причин збитковості в 2011 році є різке збільшення вартості матеріалів, палива, електроенергії. Станом на 01.12.11 р. розмір мінімальної заробітної плати становив 1004 грн, що на 54,4% більше, ніж  передбачено затвердженим тарифом. На збитковість підприємства вплинула передача функцій з управління житловим фондом колишнього ЖКП № 5.

   Щоб не допустити збитків у 2012 році, підприємство значно скоротило витрати на матеріали, паливо, заробітну плату. За  1 квартал прибутки по підприємству склали 22,0 тис. грн.

   Питома вага доходів  населення за утримання будинків, споруд і прибудинкових територій за  2011р. склала 73,5% від загальної суми доходів, одержаних підприємством,  за  5 місяців 2012 року – 74,8%.  

   За рахунок зменшення дебіторської заборгованості по субсидіях, пільгах, санітарному прибиранню міста, на кінець 2011 року дебіторська заборгованість по підприємству зменшилась на 3,2% . Економічна криза відобразилась і на платоспроможності населення. Так, у 2011році, борги населення за утримання будинку і прибудинкових територій виросли на 15,4%  і  становили   станом на 01.01.12р. -  1059,6 тис. грн, а станом  на  01.06.2012 рік  склали  1193,6 тис. грн. (+12,6% за 5 місяців 2012 року).

   Співдоповідачем з цього питання виступила Валентина Малютіна - – начальник відділу  фінансового контролю та аудиту, яка, за результатами проведеної на підприємстві перевірки, вказала на недоліки у роботі.

   Перший заступник міського голови Святослав Кравчук висловив певні претензії до керівника ЖКП. «ЖКП № 2 – це, дійсно, складна ділянка, висотна забудова  і одноповерхівки. Зауважень по роботі ЖЕКу  з надання послуг немає, проте є зауваження до роботи з документами  на підприємстві», -  зазначив Святослав Євгенович і дав завдання керівникові підприємства усунути усі недоліки протягом десяти днів.

    Відділ інформаційної роботи міської ради

    (777904, 777946, 720665)