1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про розгляд телефонних звернень громадян та повідомлень через електронний сервіс «Citybot «Назар», що надійшли у групу оперативного реагування «15-80» у травні 2021 року

Про  розгляд телефонних звернень громадян та повідомлень через електронний сервіс «Citybot «Назар», що надійшли у групу оперативного реагування «15-80» у травні 2021 року

Про це сьогодні, 15 червня, доповідала під час розширеної наради міського голови з поточних питань життєдіяльності міста директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як.

Вона повідомила, що у травні поточного року у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1894 телефонних звернення, що у порівнянні з минулим місяцем — це майже на тому самому рівні. Так, 716 звернень потребували роз’яснень щодо отримання субсидій, зміни тарифів за послугу з теплопостачання, передачі показників лічильників, графіку роботи департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо. Решта – 1178 звернень потребували оперативного реагування відповідних служб.

За словами Лариси Карп’як, найбільше звернень, а саме 204, було скеровано на вирішення до ДКП «Луцьктепло». Основна частина дзвінків стосувалась відсутності гарячої води в помешканнях лучан. Відомо, що з 20 травня на невизначений термін у місті припинено надання послуги з постачання гарячої води від котелень, що працюють на природному газі. Зауважимо, що нині вдалося досягти попередніх домовленостей щодо ціни на газ, скасування передоплати та подобового визначення обсягів газу, що дозволило відновити гаряче водопостачання. У той же час, ДКП «Луцьктепло» продовжує проводити ремонтні та профілактичні роботи на мережах. Відтак, протягом місяця працівники підприємства працювали на вулицях Грабовського, 7а, Січовій, 2; В'ячеслава Хурсенка, 30; Писаревського, 4; Козакова, 1; проспектах Відродження, 16; Соборності (ТЦ «Гостинець»). Після ремонтних робіт проводиться благоустрій відповідної території та відновлення дорожнього покриття.

 

163 звернення було передано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках і квартирах. Відключення були спричинені проведенням планових робіт або аварійними ситуаціями. Працівники підприємства здійснили ремонтні роботи та відновили подачу електроенергії.

У травні значно збільшилась кількість дзвінків, що потребували реагування працівниками відділу екології. З 10 травня мешканці мікрорайону Вересневе скаржились на викиди чорного диму з котельні Цукрового заводу. Загалом, з цього приводу у травні отримали 58 повідомлень. Крім цього, ще 88 звернень були пов’язані з поширенням у місті неприємного запаху в Привокзальному та Завокзальному районах, в Центральній частині міста, на Вишкові, в районах вул. Ковельської, Новочерчицької. Також про таку проблему повідомляли мешканці сіл: Липляни, Жидичин, Зміїнець. Отримана інформація опрацьовується.

 

До управління транспорту та зв’язку передано для реагування 76 звернень. Нарікали мешканці міста на недостатньою кількістю маршрутних автобусів у ранкові та вечірні години й вихідні дні, відсутність автобусів на кінцевих зупинках та порушення заходів безпеки. Також повідомляли про збої в роботі інформаційних табло, які розміщені на зупинках, та невідповідність реальності інформації, яка на них відображена. 31 травня, після перекриття ділянки проспекту Волі на реконструкцію, лучани почали скаржитись на затори, що утворились на об’їзних вулицях Коперника або Глушець, просили облаштувати тимчасові зупинки громадського транспорту по вул. Коперника. Крім цього, неодноразово на неможливість доїхати до міста нарікали мешканці села Дачне та просили організувати рух маршрутних автобусів з Луцька до цього населеного пункту.

Ще 22 звернення було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху тролейбусів. Загалом проблеми транспортного забезпечення турбували 8% скаржників травня.

До КП «Луцькводоканал» передано 84 звернення (7%). Працівники підприємства намагаються оператвино реагувати на всі дзвінки лучан. Разом з тим, щоденно здійснюються роботи з прочистки мереж зовнішньої каналізації.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало на реагування 41 звернення. Працівниками підприємства було проведено роботи з відновлення освітлення на вулицях: Набережній, 8а, 10; Конякіна, 33; Кравчука, 19, 19б; Баранова, 37; Польовій, 3в, 15; Докучаєва, 8. Окрім цього, відремонтовано мережу в селі Зміїнець на вул. Миколаївській, 11 та у селі Княгининок по вул. Соборній, 1-69. Забезпечено належну роботу світлофорних об’єктів на вул.Львівській, 28, 75; Дубнівській кут КарпенкаКарого; Ковельській кут Набережна.

37 звернень надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ. Додзвонювачі повідомляли про відсутність електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових приміщень чи підвалів, ремонту сантехнічного обладнання. Крім цього, 26 травня надійшло повідомлення від жителів будинку на вул. Гордіюк, 4а щодо відшарування елементів балконної плити, які падають на перехожих (територія тимчасово огороджена). Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.

До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передано 34 звернення. У кінці травня, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації, в житлових будинках Луцька було зупинено на капітальний ремонт 35 ліфтів. Станом на сьогодні — 34 ліфти.

В перших числах травня від лучан надійшло 30 дзвінків, які стосувались неможливості дотелефонуватись в контактний центр АТ «Волиньгаз» з метою передачі показників лічильників.

На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 30 повідомлень. Варто зауважити, що протягом травня значно зменшилась кількість дзвінків щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів чи гілля або прибирання біля контейнерів. Працівники підприємства забезпечили оперативне реагування на звернення мешканців.

 

КП «Ласка» отримало для реагування 8 звернень. Працівники підприємства намагаються вирішувати проблеми в найкоротші терміни.

137 звернень надійшло щодо роботи житлово-експлуатаційних підприємств або проблем житлово-комунального господарства. На виконання в ЖКП-2 було передано 9 звернень; ЖКП-3 – 13; ЖКП-7 – 11; ЖЕК-8 ЖБК – 4; ТОВ «Місто для людей Кременчук» – 21, в департамент житлово-комунального господарства – 79 звернень. У результаті реагування на звернення громадян протягом травня було проведено грейдерування вул. Салтикова-Щедріна; проведено прибирання вул. Січової, Конякіна, Боженка, бульвару Дружби Народів; покошено траву на просп. Відродження, 21 та в сквері на вул. Гулака Артемовського, 4-6.

 

До департаменту муніципальної варти було передано 90 звернень. Лариса Карпяк відзначила, що інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Таким чином, завдяки виданим ними приписам, було прибрано звалища зрізаного гілля на вул. Львівській, 152б, просп. Соборності, 24 та будівельного сміття на просп. Волі, 15, вул. Шевченка, 26б; закрито водопровідний колодязь на підключенні до приватного будинку на вул. Янки Купали, 16; демонтовано обмежувач швидкості руху на вул. Липовецькій; припинено торгівлю на зеленій зоні по вул. Дубнівській, 32. Крім цього, щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.

 

Решта звернень мали індивідуальний характер, стосувалися компетенції інших територіальних органів державної влади і були скеровані до розгляду відповідно до компетенції.

 

Управління інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)