1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” за період з 23 квітня до 6 травня

Сьогодні перед розглядом основних питань оперативної наради відбулося представлення директора КП “Луцькі ринки”. Нещодавно створене комунальне підприємство очолив Ігор Корольчук.

Потому про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 23 квітня до 6 травня доповіла директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1210 телефонних звернень (в середньому 82 за добу), 308 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільше дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал», а саме 181. Надходили численні нарікання лучан на те, що неможливо дотелефонуватись та подати показники лічильника. У мешканців міста вже кілька місяців виникають непорозуміння з оплатою за холодну воду. Крім цього, працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Чорновола, 1, Ушинського кут Шевченка, просп. Відродження кут Єршова, Київський майдан, 9; відремонтовано запірну арматуру на просп. Волі, 52; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на бульварі Дружби Народів, 2 та Київський майдан, 3; зроблено благоустрій біля колодязів на вул. Драгоманова, 33 та 8-го Березня, 8.

Продовжує викликати занепокоєння кількість дзвінків щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів. Відповідно на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 122 повідомлення. 117 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. Звертались лучани з проханнями відремонтувати проїжджі частини, прибудинкові території, пішохідні тротуари,зрізати аварійні дерева, нанести дорожню розмітку на проїжджих частинах міста; встановити криту зупинку на вул. Потебні, 50 та відремонтувати приміщення зупинки на вул. Дубнівська кут Східна.

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 88 дзвінків.

21 звернення надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності електроенергії, холодної й гарячої води, затоплення квартир та підвальних приміщень, заміни труб по стояку, прибирання дворової території, вивозу зрізаного гілля. Телефонували з таких адрес: Волі, 8а/31; 43/38; Кравчука, 22/49; Конякіна, 29/54; Дубнівська, 12/16; Соборності, 22/26; Молоді, 1/3; 7/6; Ковельська, 6; Новочерчицька, 26/5; Сухомлинського, 4; Писаревського, 4; Київський майдан, 3/46; 11/67.

70 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, проведення земляних та будівельних робіт, спалювання сміття та задимлення повітря, паркування транспорту на тротуарах, зрізання дерев та вивезення зрізаного гілля, перекриття заїзду на прибудинкову територію, вигулу собак у дворах та на дитячих майданчиках, витоку каналізаційних стоків, незгоди з знесенням квітників та огороджень біля будинків.

33 звернення стосувалось роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відсутність навігаторів на маршрутах №№ 2; 3; 4; 8; 9а; 10; 12; 23; 26; 28; 29; 31; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 10 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

За звітний період було ініційовано 10 петицій, 2 з яких перебувають на розгляді, а на інтегровану платформу “2Відкрите місто” надійшло 12 повідомлень.

Заслухавши доповідача, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт звернувся до заступника директора КП “Луцькводоканал” Віктора Гуменюка стосовно неможливості подачі показників споживання води, з якою довелося зіткнутися споживачам. Віктор Гуменюк повідомив, що незважаючи на перевантаження ліній зв’язку, 24 тисячі споживачів все ж подали дані про використання води. Для подачі показників працювали не лише телефонні лінії, на які припало найбільше навантаження, а й онлайн-сервіси, зокрема “особистий кабінет” споживача, передача даних через смс-повідомлення та мережу Viber. А найближчим часом, повідомив Віктор Гуменюк, буде створено багатоканальний колл-центр. Окрім цього, показники можна буде подати, починаючи із 20 числа поточного місяця.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад звернувся до керівників ОСББ, ЖЕКів, департаменту ЖКГ та КП “Луцькспецкомунтранс” - провести розширену нараду щодо своєчасного вивезення сміття.

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904,777946, 724727, 720665)