1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 13 до 25 серпня 2013 року

   З цього питання присутніх поінформував заступник начальника відділу звернень громадян Сергій Назарук. Він зазначив, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 831 телефонне звернення, в середньому 59 дзвінків за добу, із них 20% інформаційно-консультативного характеру.

   Значна кількість скарг була адресована до ДКП «Луцьктепло». Така велика кількість телефонних дзвінків викликана тривалою відсутністю гарячої води у 33-му та 40-му мікрорайонах міста у зв’язку з профілактичними роботами та поривом тепломережі на вул. Карбишева, 1. Водночас за словами Сергія Назарука, багато лучан дякували міському голові за вчасну подачу гарячої води та хорошу організацію заходів до Дня незалежності та Дня міста.

   38 скарг було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених, як плановими відключеннями так і аварійними (просп. Відродження, 16а, 18; вул. Писаревського, 7; вул. Січова, 1; вул. Гордіюк, 14, 16; вул. Гнідавська, 63). Всі звернення було передано на виконання у Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   36 звернень за звітний період стосувались роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на мережах холодного водопостачання на вул. Міліційній, 5; Дубнівській, 63-б;  Декабристів, 60; Ковельській, 88 та прочищено зовнішні каналізаційні мережі на просп. Соборності, 28, Грушевського, 28, Волі, 8; вул. Трункіна, 3, Рівненська, 48.

   15 повідомлень було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». На контролі залишаються питання:  прочистки зливової каналізації на вул. Героїв УПА, 83 та бульв. Дружби Народів, 4; ліквідації провалля на вул. Рівненській. 

   Заступник начальника відділу звернень громадян Сергій Назарук зазначив, що 142 скарги із загальної чисельності стосувалися діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста. Мешканці будинку № 26 на вулиці 8 Березня звертаються з проханням відремонтувати східці на вулицю Щепкіна, а мешканці будинку № 5 на вулиці Світлій просять відремонтувати східці до Палацу учнівської молоді.

   Відносно безпритульних собак за звітний період надійшло 14 повідомлень. Скаржились жителі: вул. Кравчука, 22; вул. Ветеранів, 15; вул. Коновальця, 10; Київський майдан, 7; вул. Конякіна, 7.

   За звітний період надійшло 8 скарг на роботу маршрутних таксі та електротранспорту. Звернення передані на реагування в управління транспорту та  зв’язку.

   Також під час наради заступник начальника відділу звернень громадян Сергій Назарук звернувся до лучан з проханням надавати достовірну інформацію щодо власних адрес та телефонів з метою оперативного вирішення проблем. Він зауважив, що подекуди дозвонювачі відмовляються надавати свої дані і при виїзді аварійних служб інформація, яку отримали фахівці групи оперативного реагування «15-80», не підтверджується.

   Перший заступник міського голови Святослав Кравчук подякував працівникам ДКП «Луцьктепло», які оперативно ліквідували аварію на тепломережі. Він зауважив, що люди працювали цілу ніч, аби усунути несправність та подати 24 серпня гарячу воду в оселі лучан.

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)