Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 9 до 26 вересня 2011 року
Це питання заслухали під час оперативної наради. Доповіла – начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 780 телефонних звернень.
17 вересня на підстанції «Луцьк-Південна» проводилися аварійно-ремонтні роботи, внаслідок чого відбулося знеструмлення частини Старого міста з 9.00 до 14.00 години та припинена подача холодної і гарячої води мешканцям вулиці Львівської та мікрорайону ЛПЗ. Зокрема, щодо відсутності електропостачання поступило 89 повідомлень, щодо відсутності водопостачання - 60. Всі роботи виконані оперативно.
З 19 по 21 вересня через аварійну ситуацію на магістральній тепломережі на вулиці Кравчука було зупинено бойлерну (Кравчука, 26), відтак припинилась подача гарячої води в будинки, що на проспекті Соборності, вулицях В.Інтернаціоналістів та Кравчука. На даний час роботи по заміні тепломережі виконано.
106 дзвінків стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло», зокрема 88 дзвінків щодо відсутності чи неналежного гарячого водопостачання, 2 звернення на відсутність гарячої води в зв’язку з заміною сантехнічного обладнання в квартирах, 4 звернення про затоплення квартир та підвалів.
74 звернення стосувалися діяльності ДКП «Луцькводоканал», а саме: 60 повідомлень про відсутність водопостачання внаслідок аварійних ситуацій (пориви водопроводів на вул. С.Бандери, 10, Лазо, 7, Бенделіані, 3а, Богуна, 9, Добролюбова, 15, Довженка, 15); 8 звернень щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації; 2 звернення про затоплення підвалів внаслідок поривів труб холодного водопостачання; 4 повідомлення про відкриті каналізаційні колодязі (вул. Героїв УПА, 64а, Московська).
Телефонували лучани з проханням про освітлення прибудинкових територій на вулицях: Нікішева, 21, Чорновола, 6, Відродження. Всього з цього приводу надійшло 35 звернень.
Окремі нарікання були викликані збоями в роботі світлофору на вул. Дубнівській (поблизу Луцької НВК № 7).
20 телефонних звернень стосувались роботи ліфтів, на контролі залишилися відключені ліфти на проспекті Відродження, 30/3 під’їзд, вул. Чорновола 6/5 під’їзд.
8 телефонних дзвінків надійшли від жителів міста щодо руху транспорту, порушення графіку руху (маршрутне таксі №4, тролейбусний маршрут №12).
152 звернення стосувалося діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП нашого міста. В основному, додзвонювачі просили провести благоустрій прибудинкових територій, такі звернення надійшли від жителів вулиці Кутузова, 3; Баранова; Сковороди, 3, проспекту Волі, 52.
Крім того, 12 повідомлень надійшло щодо аварійного стану каналізаційних колодязів та відсутність решіток (бульвар Дружби Народів, 7; вул. Героїв УПА, 67; Волинська,4).
Не зважаючи на розпорядження першого заступника міського голови від 15.09.2011 №421 «Про заборону спалювання листя, залишків сухої рослинності та побутових відходів у м. Луцьку», продовжують надходити дзвінки про спалювання сміття та побутових відходів, внаслідок чого задимлюється повітря, такі дзвінкі надійшли від жителів вулиць: Гордіюк, Рівненської, 8-го Березня, Клима Савура.
Знову обурення мешканців викликало функціонування ресторану «Золотий Дракон», бару «Вікторія», кафе «Чернігівське» (після 23 години гучно лунає музика та феєрверки). Неодноразові звернення надходять від жителів 33 кварталу, зокрема і батьків, діти яких навчаються в 21 гімназії, щодо функціонування пивної палатки підприємця Анцуха С.Ю., котрий здійснює свою торгівельну діяльність поруч з навчальним закладом без будь-яких дозвільних документів.
Міський голова Микола Романюк наголосив на активізації роботи відділу муніципальної дружини в частині виявлення порушників, які спалюють листя та побутові відходи. «Адже спалювання створює дискомфорт усім мешканцям міста», - сказав Микола Романюк.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)