1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 січня по 08 лютого цього року

   З цього питання під час оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

   За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 650 телефонних звернень, із них 33 відсотки (або 216) інформаційно-довідкового характеру. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість дзвінків зменшилась (910 - у 2014 році).

   Викликає занепокоєння щомісячне збільшення звернень (лише за 2 тижні - 103 звернення), що були викликані перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Мешканці будинку, що на вул. П’ятницька Гірка, 15, звернулись з проханням вивезти зрізане гілля після чистки ліній електромереж. Всі питання були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   42 звернення було передано на виконання в ДКП «Луцьктепло». З них 3 повідомлення стосувалось зупинок бойлерних на вулиці К.-Карого, 11 та проспектах Соборності, 29; Молоді, 5, спричинених проведенням аварійно-ремонтних робіт. За звітний період у зв’язку з поривами тепломереж перекривали опалення на будинки за адресами: Захарова, 7; Декабристів, 25а; Потебні, 44, 46, 48, 50; Львівська, 61, 61а, 61б; Чекаліна, 1; Бенделіані, 3а, 5, 7; Теремнівська, 89, 91, 93, 96а, а 2 лютого через проблеми з електропостачанням була зупинена котельня Карбишева, 2б, внаслідок чого мешканці Завокзального району міста залишились без опалення та гарячої води. На контролі лишається проведення благоустрою після ремонтних робіт на тепломережі по вулиці Б.Хмельницького, 20.

   21 звернення стосувалось надання послуг працівниками КП «Луцькводоканал», із них 5 повідомлень про пориви водопроводів за адресами: вул. Богомольця, 2; Конякіна, 25; Потапова, 4; Стрілецька, 53, Конякіна, 23. Працівниками підприємства було проведено заміну водопроводу по вул. Глушець, 55а; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: Грушевського, 31; Я.Купали, 15; Караїмська, 20 та закрито каналізаційний колодязь на вулиці Коперника, 62.

   Турбувала лучан і відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. З цього приводу надійшло 17 звернень, частина з них залишається на контролі (Коротченка, 18, 20; Черняховського/ від вул.Гнідавська до ДЕПО; Гущанська, 27-38; Конякіна, 10; Тополева, 7-15; Степова, 99; Східна, 2).

   За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 13 повідомлень, з них 5 – про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів (Ветеранів, 1; Гордіюк, 35; 4-й Степовий провулок, 4). На контролі лишається звернення стосовно відсутності решітки на колодязі зливової каналізації на вул. Заньковецької, 24 та встановлення контейнера для збору сміття на проспекті Грушевського, 16.

    Варто відзначити, що значно зменшилась кількість скарг на роботу ліфтів, за цей період надійшло тільки 3.

   11 дзвінків надійшло відносно вирішення проблеми щодо відлову безпритульних собак за такими адресами: Ковельська, 2; Лермонтова, 9; Караїмська, 3; Баранова, 57; Стефаника/ госпіталь; В.-Інтернаціоналістів, 4; Ковельська/ зупинка «Електротермометрія»; Чернишевського, 29/ЗОШ №13, 114в.

   149 звернень стосувалися житлово-комунальної сфери нашого міста. На адресу ЖКП-2 було передано 13 повідомлень, ЖКП-3 – 27; ЖКП-7 – 24; ЖЕК-8 ЖБК – 18; ЖКП-11 – 12; ТзОВ «М.Ж.К.» – 48. Скаржились лучани на несвоєчасне прибирання в сквері за РАЦСом та території біля зупинки по вул. Ковельській, 9; не прибирається дорога на вул. Сухомлинського; лучани просили відремонтувати дорогу на розі вулиць Даньшина, 52 - Грабовського та облаштувати пішохідну доріжку по вулиці Східна; перевірити роботу світлофора, який часто виходить з ладу на проспекті Соборності кут Чорновола (обслуговує гіпермаркет «Там-Там»).

   Крім того, 22 звернення стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. 7 дзвінків щодо руху тролейбусів (з них: 5 щодо поломок тролейбусів та 1 щодо етики обслуговування, ще одне звернення не підтвердилося) та 14 - щодо роботи автобусів (з них: 6 – про порушення графіків руху та 8 – щодо етики обслуговування водіїв). Скарги надійшли на маршрутки № 3; 8; 9а; 10; 11; 18; 25; 30; 32; 47 та тролейбусні маршрути №1; 2; 7; 8; 12. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

   Міський голова Микола Романюк звернувся до лучан з проханням відповідально ставитися до благоустрою у своїх під’їздах. “Коли розпочали інвентаризацію бомбосховищ, виявили усюди безлад. Це не з сусідніх будинків принесли туди сміття”, ­ зазначив міський голова.

   Міський голова знову акцентував на неналежному прибиранні вулиць Чернишевського, Ковельська, Володимирська, де й досі мешканці викидають мішки сміття просто на дорогу. Микола Романюк доручив директору ЛКАП “Луцькспецкомунтранс” навести порядок у цій частині міста, придбати необхідну кількість контейнерів, укласти договори на вивезення для сміття. Він також звернувся до керівництва ДКП “Луцьктепло”: “Добре, що немає багато скарг на теплозабезпечення. Все ж при виникненні проблеми, потрібно реагувати дуже оперативно”.

 

 

  Відділ інформаційної роботи міської ради

  (777904, 777946, 724727, 720665)