Продовжують надходити скарги лучан про порушення правил торгівлі біля Центрального ринку
Сьогодні на оперативній нараді про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 12 по 23 березня 2014 року, доповідала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як.
Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 539 телефонних звернень (з яких 28 відсотків, або 152 звернення - інформаційно-довідкового характеру).
Ще 20 відсотків (111) звернень стосувалися житлово-комунальної сфери міста.
На контролі залишаються звернення щодо здійснення благоустрою біля будинків № 25, що на вул. Конякіна (12.03.2014р.); Братковського, 1 (14.03.2014р.); Київський майдан, 5 та Ковельська, 79 (18.03.2014р.).
Мешканці будинку на вул. Кравчука, 12 звернулись з проханням встановити обмежувальні знаки для в’їзду транспорту на прибудинкову територію, щоденно там паркуються десятки машин, власники яких приїжджають в міграційну службу (паспортний стіл). Також батьки дітей, що відвідують Волинський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів не можуть доїхати з колясками до Центру і через вибоїни на прибудинковій території (тротуар відсутній).
Надійшло прохання від батьків щодо встановлення знаку обмеження швидкості біля дитячого навчального закладу № 40, що на вул. Липинського, 6.
Жителі з вул. Мазепи (будинок № 4) просять прибрати територію біля р. Сапалаївка від сміття та мулу після розчищення.
Крім того, залишаються на контролі звернення мешканців, щодо:
відновлення електропостачання на сходових маршах на вул. Бенделіані, 5/3під’їзд (13.03.2014р.) - ЖКП-2; розповітрення системи опалення по стояку рушникосушки на вул. Г.-Артемовського, 15/59 (від 17.03.2014р.) – ЖКП - 3;
заміна труби холодного водопостачання по стояку рушникосушки на вул. 8-го Березня, 10/5 (від 21.03.2014р.) – ЖКП - 3; розповітрення системи опалення в квартирі на вул.Кравчука, 3/12-(від 23.03.2013р.) – ЖЕК-8 ЖБК;
розповітрення системи опалення по стояку рушникосушки на вул. Наливайка, 10/154 (від 22.03.2013р.) – ЖКП-11; 15,4 відсотків (83 звернення) із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», із них 19 скарг - на відсутність опалення в квартирах по окремо взятих стояках та занижені параметри теплоносія. Щодо цієї проблеми надходили дзвінки лучан, що проживають на вул.: Січова, 2; Рівненська, 3; Лесі Українки, 36, Гордіюк, 4; Ветеранів, 13, просп. Грушевського, 25. А ще 52 дзвінки - навпаки були з проханням зменшити температуру опалення в будинках, так як мешканці змушені постійно відкривати вікна (такі дзвінки надійшли від жителів вул. Загородня, 4; Коновальця, 5; Писаревського, 7; Рівненська, 5, Г.-Артемовського, 5; просп. Грушевського, 1; Соборності, 6, 16, 21, 27, 38), хоча в окремих будинках не завжди є можливість зменшити параметри.
Не вирішується проблема з проведенням аварійно-ремонтних робіт в елеваторних вузлах будинків (не визначено виконавця чи ЖКП чи ДКП «Луцьктепло»).
7 телефонних дзвінків надійшло через відсутність та неналежну температуру подачі гарячої води, телефонували мешканці з будинків на вул. Ветеранів, 1, Привокзальна, 14, Федорова, 4д та прос. Соборності, 40.
На контролі в ДКП «Луцьктепло» перебуває звернення щодо проведення благоустрою після виконаних робіт на тепломережі на Київському майдані, 5, Ветеранів, 13 та звернення жителів вулиці Стрілецької, 27/33 щодо постійного гудіння труб в підвальному приміщенні будинку.
15% відсотків (73) звернення було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними, та були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».
10 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках (телефонували мешканці з вул. Гордіюк, 37/1 під.; Кравчука, 2/1-4 під.; Чорновола, 2в/2 під.) На даний час всі ліфти в роботі.
9 дзвінків стосувались діяльності КП «Луцькводоканал» та були викликані поривами водопроводу на вулиці Новочерчицька , 27 та Київський майдан, 3 – 5, затопленням зовнішньої каналізації на вулицях Дубнівській, 34 та Г.-Артемовського, 25. 1 повідомлення надійшло про провалля біля водопровідного колодязя на вулиці Кривий Вал, 27. Всі звернення виконані.
Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 29 звернень, а саме телефонували жителі вул. Симиренка, 1-20; Сільська, 5а; Н.Хасевича, 6; Молоді, 6а; Заньковецької, 30; Кравчука, 15а, 19а; Відродження, 47. Загалом, на контролі лишається 19 звернень.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 5 повідомлень, з них 3 – про несвоєчасне вивезення побутових відходів. На контролі перебуває звернення про встановлення кришки на контейнер, що на вул. Грабовського, 7 – 9, та прохання встановити додатковий контейнер на просп. Волі, 22 (Нотаріальна контора).
9 телефонних дзвінків надійшло стосовно вирішення проблеми з безпритульними собаками від жителів з вул. Федорова, 1, Братковського, 1, Декабристів, 31, Чорновола, 6 та просп. Соборності «Там-Там», причому окремі з них повторюються неодноразово. Всі звернення на контролі.
24 звернення стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. 12 фактів підтвердилося та направлено відповідні листи – вимоги перевізникам. Частина звернень були викликані початком дачного сезону, у зв’язку з чим пенсіонери просять продовжити окремі маршрути до дачних масивів.
За звітний період працівникам відділу муніципальної дружини та спеціалістам відділу екології було передано 21 скаргу від мешканців міста про масові спалювання сухостою, гілля та різних побутових відходів у вечірні та нічні години, в зв’язку з чим проведені рейди щодо забезпечення правил дотримання екологічного та санітарного порядку в місті, складено відповідні протоколи.
Продовжують надходити скарги лучан про порушення правил торгівлі біля Центрального ринку, пасажири не можуть дійти на зупинці до транспорту, тому що на зупинці, просто на землі, торгують продуктами харчування.
Варто відзначити, що серед інших телефонних звернень також надійшли подяки міському голові від лучан за оперативне вирішення звернень про знесення аварійних дерев на просп. Грушевського, 3-3б.
Через систему «Відкрите місто» на сайт міської ради за звітний період надійшло 19 повідомлень, що стосувались діяльності департаменту житлово-комунального господарства, КП «Луцьксвітло», КП «Луцькспецкомунтранс», КП «Ласка». Всі звернення прийнято в роботу.
Заступник міського голови Святослав Кравчук наголосив на важливості вирішення усіх питань, які є на контролі у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку. Він дав відповідні доручення міському відділу ДАІ, відділу муніципальної дружини, житлово-комунальним підприємствам, КП «Луцьке електротехнічне підприємство – «Луцьксвітло», КП «Ласка». Доручив переглянути доцільність обмежувальних знаків на певних ділянках доріг, навести лад з порушеннями правил торгівлі біля Центрального ринку, відновити енергопостачання на запити громадян, активніше вирішувати питання бездомних собак, більше уваги приділяти благоустрою міста. Він звернувся до заступника міського голови Тараса Яковлєва з проханням приділити більше уваги сплаті податків та погашенню заборгованості із заробітньої плати.
Святослав Кравчук подякував раднику міського голови з екологічних питань Борису Сороці, директору КП « Парки та сквери м. Луцька» Анатолію Трикушу, Волинському управлінню лісового та мисливського господарства за посадку дерев у парку. На завершення зустрічі він закликав учасників наради більше уваги приділяти виконанню службових обовязків, працювати якісно та ефективно.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)