1. Головна
  2. Оперативна інформація

Проходження практики у ЦНАП — крок до омріяної роботи

Проходження практики у ЦНАП — крок до омріяної роботи

Дедалі більша кількість молодих людей, які орієнтовані на європейські цінності та розвиток сучасної європейської держави, виявляють бажання проходити навчальну практику в органах місцевого самоврядування.

І досить часто таким місцем обирають департамент ЦНАП м. Луцька.

Спочатку студенти бояться проявляти свій креатив та ініціативу, адже думають, що в державних установах так діяти неприпустимо. Але з часом розуміють, що ЦНАП — це свіжий подих у взаємодії влади і громади, де не працюють за шаблонами, а об’єднують кращих молодих фахівців для запровадження нових ідей та надання якісних послуг.

Крім наполегливості і бажання вчитися новому, молоді люди творчо підійшли до виконання завдань теоретичного напрямку і провели соціологічне дослідження, метою якого було визначення якості обслуговування суб’єктів звернень ЦНАП. Основні етапи дослідження роботи включали розробку переліку питань, підготовку матеріалів та визначення графіку проведення опитування, яке проводилось методом особистого інтерв’ю. У ході дослідження було опитано 162 людини.

Дослідження показало, що загалом відвідувачі позитивно оцінюють діяльність ЦНАП, на що вказує середній бал 4,7 з 5. Під час опитування відвідувачі відзначили, що адміністративні послуги надаються у зручній та зрозумілій для користувача формі, не потребують багато часу на очікування в черзі.

“ЦНАП, напевно, одне із найпопулярніших установ у місті Луцьку враховуючи ту кількість людей, яка приходить до департаменту щодня, - ділиться враженнями від практики Сергій Сонюк. - В принципі це і не дивно, зважаючи на таку кількість послуг, які надаються в ЦНАПі. Проходження моєї інформаційно-аналітичної практики було легким і цікавим. Хоча мене завжди дивувала доброзичливість і якась легкість працівників, особливо консультантів на рецепції. Адже з самого початку робочого дня такий наплив людей точно здатен порушити твою зону комфорту. І витримка в адміністраторів на високому рівні, адже відвідувачам частенько доводилося кілька разів повторювати одну і ту ж інформацію, перелік необхідних документів, часто люди сердилися і не могли зрозуміти, що їм намагаються допомогти, а не нашкодити. Ось що значить професіоналізм”.

 

“Я дуже задоволена проходженням практики у ЦНАП. Це установа, у якій важливим аспектом діяльності є встановлення тісного взаємозв’язку між громадянами і працівниками Центру, - розповідає Харабара Алла. - З перших днів я відчула командну роботу, де до нас ставилися як до колег. У зрозумілій і доступній формі пояснювали всі деталі роботи департаменту. Приємно здивувала те, що вся система побудована за допомогою новітніх технологій, які значно полегшують роботу і економлять час як для працівників, так і суб’єктів звернень. Незважаючи на шалений потік відвідувачів, нам, практикантам, завжди знаходили час для пояснень і допомоги”.

“Я була вражена злагодженістю та організацією роботи, де створенні усі умови для якісного обслуговування громадян. Центр постійно розвивається, застосовуючи новітні технології, які покращують якість надання адміністративних послуг. Хочу подякувати колективу за професіоналізм та надання можливості отримати необхідну основу знань, навичок та компетенцій, - ділиться враженнями Пархом Тетяна. - Залишаючи цю установу, подумки для себе вирішила, після отримання диплома хотіла б стати частиною великої і дружньої команди ЦНАП, для яких професійне кредо “Ми працюємо для вас” повністю відповідає моїм прагненням у житті”.

 

Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”