Протягом двох місяців до відділу комунікацій “15-80” надійшло 2 444 телефонних звернення
Про це під час розширеної наради у міського голови Ігоря Поліщука повідомила директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що на понад 1500 дзвінків з загальної кількості було надано різного роду усні роз’яснення.
187 звернень стосувались роботи житлово-комунального господарства міста. Залишаються на контролі численні звернення щодо ремонту дорожнього покриття на вул. Ковельській, 9, 100, Ярослава Стецька, Малоомелянівській, Митрополита Сікорського; ремонту пішохідних тротуарів на вул. Львівській, Потебні, Гімназійній, Володимира Івасюка та прибудинкової території на вул. На Таборищі, 7а; ліквідації просідання бруківки на проїжджій частині на зупинці на вул. Б.Хмельницького, 26; ремонту даху на конструкції зупинки на вул. Гнідавській біля Луцького підприємства електротранспорту; встановлення дорожніх знаків та огородження на вул. Винокурній, Медичній, Львівській, 4; встановлення лавочки на зупинці на вул. Шевченка біля магазину «Нова лінія» та ремонту лавочок в сквері біля ліцею №26 і на бульварі Івана Газюка, 7; зрізання аварійних та сухих дерев на вул. Володимира Івасюка, 1, Конякіна вздовж дороги біля гаражного кооперативу, Повстанській, 16, 19, 23; підрізки гілля дерев біля будинку на просп. Волі, 10 та кущів на вул. Потебні біля кладовища.
28 звернень надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ. Додзвонювачі повідомляли про відсутність опалення, електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових та підвальних приміщень, протікання покрівлі.
До КП «Луцькводоканал» надійшло 76 звернень. Щоденно проводяться роботи по прочистці мереж зовнішньої каналізації. На контролі залишаються звернення щодо відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на вул. Б.Хмельницького, 23; Кравчука, 19.
Щодо роботи ДКП «Луцьктепло» надійшло 81 звернення. На контролі залишаються звернення щодо відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт біля будинків на вул. Любомира Гузара, 2; Кравчука, 11; бульварі Івана Газюка, 1; просп. Волі, 64; Київському майдані, 11.
72 звернення було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках, через проведення планових ремонтних робіт та аварійні пошкодження ліній.
КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 35 звернень. Налагоджено роботу світлофорних об’єктів на вул. Львівській кут Володимира Івасюка; просп. Відродження кут Ветеранів.
30 звернень стосувалися роботи КП «Ласка». Щодо безпритульних тварин телефонували мешканці з вул. Євгена Коновальця, 3; Привокзальної, 12; Олімпійської, 11; Корольова, 9-11; Сергія Климчука, 3; Шота Руставелі, 11; просп. Президента Грушевського, 1; Молоді, 23; бульвару Івана Газюка, 1.
До Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс» передано 24 звернення. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, великогабаритного сміття, пластикової тари, гілля та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з будинків на вул. Набережній, 2; Олекси Алмазова, 8; Чорновола, 40; просп. Волі, 22; Відродження, 7, 43, 45.
Працівникам ВАТ «Укртелеком» протягом лютого-березня направлено 10 звернень.
8 дзвінків було переадресовано до АТ «Волиньгаз». У зв’язку з технічним обслуговуванням мереж, припиняли газопостачання в будинках на вул. Сергія Климчука, 1а, 5, а внаслідок витоків - на вул. Львівській, 63а, Кравчука, 19б.
7 звернень передано для реагування до ТОВ «СРБУ «Волиньліфт». На даний час, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації, зупинено ліфт в будинку на вул. Кравчука, 44.
До відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення передано 12 звернень. Вони стосувались збоїв у роботі системи оповіщення населення та стану укриттів.
84 звернення передано до відділу транспорту. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал руху та недотримання графіків, відсутність маршрутних автобусів на кінцевих зупинках та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.
Ще 21 звернення було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.
111 звернень надійшло щодо поширення неприємних запахів нечистот в повітрі. Основну кількість дзвінків отримали протягом 28-31 березня від мешканців Завокзальної частини міста. За інформацією працівників відділу екології, причиною поширення смороду стало використання аграріями органічних добрив на сільськогосподарських землях Підгайцівської сільської ради.
До департаменту муніципальної варти було передано 134 звернення. Інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.
536 звернень надійшло на адресу міського голови, секретаря міської ради та заступників міського голови, з них - 27 зареєстровано під час проведення онлайн - прийомів. Усі звернення розглянуті, про результати їх розгляду заявники отримали відповіді у встановлені чинним законодавством терміни.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 777937, 727427)