1. Головна
  2. Оперативна інформація

Протягом місяця в групу оперативного реагування “15-80” надійшло 1753 телефонних звернень

Сьогодні під час оперативної наради директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як інформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 26 лютого до 25 березня 2018 року. За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1753 телефонних звернення (в середньому 63 за добу), 530 з них - інформаційно-консультативного характеру. Лариса Карп’як зазначила, що за цей період значно зменшилася кількість звернень , які стосуються проблем житлово-комунальної сфери.

Найбільше дзвінків, а саме 270, стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Така велика кількість звернень була спричинена відсутністю електропостачання 13 березня в районі 33 та 40 кварталів, Привокзальному та Завокзальному районах та на Балці, а мешканці Вишкова залишались без напруги 13 та 14 березня. Крім цього, про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Потебні, 38, 85; Новочерчицька, 23; Старицького, 30; Качалова, 10; Богачука, 31; Кленова, 8; Потапова, 16; Ярощука, 9; Курчатова, 14; Щепкіна, 8; Християнська, 32; Шкільна, 17; Г.Гулевичівни, 6; Сенатора, 15а; Ковельська, 8б. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

269 звернень стосувалось житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 29 повідомлень; ЖКП-3 – 70; ЖКП-7 – 22; ЖЕК-8 ЖБК – 21; ЖКП-11 – 15; ТзОВ «М.Ж.К.» – 81.

102 дзвінка, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал».

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 92 звернення. Протягом звітного періоду було проведено ремонтні роботи на мережі на вул. Бенделіані, 1-7; Верещагіна, 5; Богомольця, 2; С.Ковалевської, 25-27; Боженка, 31-53; Мамсурова, 2-6; Задворецька, 2; Рівненська, 1; Наливайка, 10-12; Мазепи, 10-14; Стрілецька, 31-53; Ш.Руставелі, 13а-13в; Федорова, 1-5; Конякіна, 11; просп. Грушевського, 3-5.

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 90 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. К.Савури, 56; Львівська, 8; Даньшина, 72, 74; Костопільська, 13; Боженка, 87; Тарасова, 64; Зацепи, 3а; Нахімова, 26; Д.Іващенка, 1а; Панфілова, 24; Наливайка, 2, 35а; Стефаника, 35; Старицького, 30; Дорошенка, 9, 18; Верещагіна, 1; Симиренка, 9; Леонтовича, 4; Кутузова, 3; Поліська Січ, 8; Шухевича, 3; Г,Гулевичівни, 4; Івана Франка, 44б; Гущанська, 25; Гордіюк, 8; Механічна, 21; Глієра, 3а; просп. Молоді, 8а; Соборності, 4, 32.

Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 55 дзвінків.

53 звернення направлено на виконання в ПАТ «Волиньгаз». У зв’язку з проведенням планово-технічного огляду та встановлення індивідуальних приладів обліку припиняли газопостачання в будинках на вул. 8-го Березня, 6; Г.-Артемовського, 13, 16; Даньшина, 1; С.Бандери, 15, 17; Стрілецька, 31, 33, 35; просп. Волі, 14, 49. На жаль, не завжди вдається поновити подачу газу по всіх стояках в день відключення, оскільки мешканці відсутні, або не дають доступу для перевірки системи.

27 дзвінків надійшли від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності електроенергії, опалення, холодної та гарячої води, затоплення підвального приміщення каналізаційними стоками.

Щодо зупинки ліфтів отримали 16 звернень. Телефонували мешканці з будинків на вул. Федорова, 5/3 під.; Гордіюк, 33а/2 під.; Арцеулова, 5/2 під.; Липинського, 9/3 під.; Дубнівська, 12/3 під.; просп. Соборності, 12/2 під.; 16/4 під.; 42/4 під.; Грушевського, 1/1 під.; Відродження, 45/3 під.; Молоді, 14/2 під; бульвар Дружби Народів, 3/1 під.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 12 повідомлень від мешканців з вул. Супутника, 10; Руданського, 8; Ветеранів/ ЗОШ №10; просп. Перемоги, 10. Неодноразово на зграї безпритульних собак нарікали мешканці району ЛПЗ. Також, просили лучани відловити собак у парку культури та відпочинку ім. Л.Українки. Всі звернення передано в КП «Ласка».

74 дзвінка за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, стихійної торгівлі, проведення земляних робіт, спалювання сміття та задимлення повітря, забруднення території біля будівництва новобудови, руху транспорту, який підвозить товари до закладів торгівлі по тротуарах та газонах, зрізання дерев та вивезення зрізаного гілля, перекриття заїзду на вулицю, витік каналізаційних стоків, які потрапляють у річку.

64 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відсутність навігаторів на маршрутах №№ 1; 2; 3; 4; 9а; 10; 14; 16; 17; 17а; 22; 24; 25; 26; 28; 29; 31; 33; 47. Також просять лучани відновити рух маршрутного автобуса №18. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 11 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту. Також просили лучани розглянути можливість відновлення маршруту №18.

За звітний період було ініційовано 11 петицій, на 5 ще триває збір підписів. На платформу “Відкрите місто” надійшло 157 повідомлень.

Наприкінці Лариса Карп’як звернулася до мешканців міста з проханням залишати свої контактні дані під час звернень на гарячу лінію “15-80”, аби визначити місце проблеми та оперативно відреагувати, а також нагадала, що звернення приймаються й на мобільний номер — 066- 15-80-333.

Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт подякував керівникам та працівникам житлово-комунальної сфери міста Луцька за успішне завершення зимового періоду, навіть попри величезну заборгованість по субсидіях. “Вцілому, зимовий період був дуже непростим, але ми його завершили із хорошими показниками, незважаючи на те, що держава заборгувала величезну суму коштів по субсидіях - в середньому понад одну тисячу гривень заборгованості на одного мешканця Луцька. Дякую керівникам комунальних підприємств та усім комунальникам за успішне завершення зимового сезону та оперативне вирішення поточних проблем”.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад наголосив, що враховуючи численні звернення лучан стосовно відновлення роботи маршруту №18, найближчим часом його буде відновлено. Переговори з перевізником уже проводяться. Також він додав, що із вересня 2017 року у луцьких багатоповерхівках було відремонтовано дуже багато ліфтів, однак з бюджету міста ремонт усіх ліфтів можна покрити лише на 70 відсотків, а решта- на умовах співфінансування.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)