Протягом минулого року до Центру надання адміністративних послуг звернулось 310 400 громадян
Про це сьогодні, 17 січня, під час чергового засідання виконавчого комітету розповіла директор департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Лариса Карп’як.
Вона зазначила, що найбільшими викликами минулого року стали:
звернення внутрішньо переміщених осіб, у яких втрачені документи, пошкоджене чи зруйноване житло внаслідок воєнних дій;
робота з ветеранами війни та членами їхніх сімей;
нестабільний доступ до державних реєстрів, особливо щодо реєстрації нерухомості;
впровадження законодавчих новацій.
Протягом 2023 року адміністратори ЦНАПу надавали консультативну та практичну допомогу відвідувачам в створенні власного цифрового підпису та особистого кабінету, електронної поштової скриньки, завантаженні документів на порталі “Дія" через мобільний додаток, отриманні послуг у застосунку "Дія", подачі документів на адміністративні послуги онлайн та інше. Варто зазначити, що актуальні відомості, які містяться у реєстрі територіальної громади, дають можливість для громадян надалі самостійно отримувати витяг щодо реєстрації місця проживання через мобільний за стосунок "Дія", оскільки ці реєстри взаємопов’язані.
Державні реєстратори активно впроваджували у своїй роботі сучасні онлайн-форми надання адмінпослуг, зокрема, реєстрували об’єкти нерухомості в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, здійснювали реєстрацію суб’єктів господарювання через єдиний державний портал Дія тощо.
Здійснювалась робота над впровадженням комплексного підходу у наданні адміністративних послуг, де громадянин в одному місці за мінімальної кількості відвідувань міг отримати певний перелік послуг за моделлю “Житєєва ситуація”.
Для економії часу та зручності відвідувачів ЦНАП відновив попередній запис на отримання адміністративних послуг, а також запровадив формування адміністратором запитів на інформацію, необхідну для надання адмінпослуги, із застосування виключно електронного документообігу у разі, якщо послуга потребує декількох етапів для її вирішення.
Все більшої ваги набуває використання “Мобільного кейсу” для надання адмінпослуг, яким можуть скористатися маломобільні групи населення.
Особливу увагу спрямували питанню надання зручних, дієвих та швидких адміністративних послуг ветеранам війни та членам їхніх сімей. У ЦНАПі послуги цій категорії громадян надаються позачергово. Адміністратори щосереди ведуть прийом у КП “Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади”. Військовослужбовці, які проходять лікування та реабілітацію у медцентрі, та члени їхніх сімей можуть відразу вирішити чималий перелік питань: від реєстрації транспортного засобу до оформлення земельної ділянки та отримання довідки про місце реєстрації. Адміністратори використовують мобільну валізу для доступу до потрібних реєстрів, аби надавати якомога ширший спектр послуг.
Працюють дві філії ЦНАП: у густонаселеному мікрорайоні (пр-т Соборності, 18) та найбільш зручному для жителів приєднаних громад (вул. Ковельська, 53). Адміністратори ЦНАП раз у тиждень надають послуги у п’яти старостинських округах.
ЦНАП у звітному році розпочав надання послуг з перереєстрації колісних транспортних засобів для фізичних та юридичних осіб та первинної реєстрації вживаного транспортного засобу, придбаного в торговельній організації, який ввезено з-за кордону для фізичних та юридичних осіб. Загалом зареєстровано 297 транспортних засобів, видано 1547 посвідчень водія та надано 90 послуг з перереєстрації колісних транспортних засобів.
З листопада 2023 року адміністраторам надано доступ до реєстру ДРАЦС щодо надання посередницьких послуг (результат надає Луцький відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Луцькому районі Волинської області Західного Міжрегіонального управління Міністерства юстиції)
У порівнянні з минулим роком на 56 збільшилась кількість колективних звернень (310 проти 254). Як свідчить проведений моніторинг, у колективних зверненнях громадяни, в основному, порушували питання проведення ремонту дорожнього покриття та благоустрою прибудинкових територій. Також зазначені питання порушувались членами міської територіальної громади у міського голови на онлайн прийомах. Всього за звітний рік ними порушено 3928 питань.
Продовжується робота зі зверненнями громадян, що надходять у відділ комунікацій «15-80», зокрема: телефонними, електронними, що надходять через соціальні мережі та застосунок Viber.
Започаткували ведення офіційної сторінки ЦНАП (https://cnap.lutskrada.gov.ua/), яка містить інформацію про новини, законодавчі новації, послуги (адміністративні картки).
Пріоритетами в діяльності департаменту ЦНАП у 2023 році були:
забезпечення якості надання адміністративних послуг в умовах воєнного стану;
створення комплексного підходу до надання адміністративних послуг ветеранам, учасникам бойових дій та членам їх сімей;
розширення спектра надання та точок доступу до найпопулярніших категорій адміністративних послуг;
збільшення переліку послуг для внутрішньо переміщених осіб;
популяризація доступу до електронних адміністративних послуг та сервісів;
впровадження заходів з енергозбереження та енергонезалежності адміністративного приміщення ЦНАП.
Станом на кінець 2023 року, через департамент ЦНАП задекларовано надання 467 послуг. Протягом минулого ріку до ЦНАПу звернулось 310 400 громадян, оформлено 167 560 адміністративних послуг. Надійшло до міського бюджету за надання адміністративних послуг понад 21,3 млн грн.
Пріоритети діяльності департаменту ЦНАП на 2024 рік:
покращення безбар'єрності ЦНАП: архітектурної та цифрової;
розширення переліку послуг в територіальних підрозділах;
втілення системи надання послуг за моделлю «життєвих ситуацій»;
переведення надання адміністративних послуг місцевого значення в електронний формат.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 777937)