1. Головна
  2. Оперативна інформація

Протягом останніх двох тижнів близько тисячі громадян звернулись до служби оперативного реагування 15-80

Сьогодні, під час оперативної наради директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як прозвітувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80”, на інтерактивну платформу “Відкрите місто” та оприлюднені петиції за період з 25 червня по 08 липня 2018 року.

Так, за звітний період на адресу міської ради надійшло 977 телефонних звернень (в середньому 70 за добу), 267 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Найбільша кількість дзвінків, а саме 182, стосувалися роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було проведено заміну аварійних ділянок водопроводу на вул. Чорновола, 1 та Володимирській, 96; ліквідовано порив водогону на вул. К.-Карого, 9 та пориви водопроводу на вул. Ветеранів, 5а, Лесі  Українки, 16а, Дубнівській, 62, Чернишевського, 83, Тарасова, 78в, Щепкіна, 8, просп. Соборності, 19б; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Задворецькій, 15, Польовій, 3, просп. Волі, 22, Соборності, 37б, бульвар Др. Народів, 1; закрито колодязі на вул. Арцеулова, 9 та Г.-Артемовського, 19-21.

115 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 9 повідомлень; ЖКП-3 – 14; ЖКП-7 – 10; ЖЕК-8 ЖБК – 32; ЖКП-11 – 12; ТзОВ «М.Ж.К.» – 9. У своїх зверненнях мешканці порушували питання ліквідації ям на проїжджих частинах вул. Ветеранів кут Відродження, С.Бандери, 5, Теремнівській біля ставка, Огієнка, 20, Мамсурова; ремонту сходів на вул. 8-го Березня; нанесення дорожньої розмітки «зебра» на вул. Клима Савури, 80 та Яровиці, 2; встановлення критої зупинки на вул. Д. Галицького навпроти Покровської церкви; зрізання тополь на вул. Бульби-Боровця, 4 та підрізання гілля дерев вздовж вул. Ковельської; прибрання повалених дерев на вул. Винниченка, 18, Братковського, 19б, просп. Волі, 48, Молоді, 3а та в сквері Героїв Майдану і Небесного легіону; розчищення ставка на вул. Кічкарівській від дерев, повалених у воду під час зрізання. Також, надійшло повідомлення щодо відкритого колодязя на тротуарі на вул. На Таборищі біля сходів на Меморіал Вічної Слави.

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 95 дзвінків. Внаслідок виконання аварійно-ремонтних робіт були зупинені котельні на вул. Дубнівській, 32б; Володимирській, 88; просп. Відродження, 15 та бойлерні на вул. Світлій, 3; Арцеулова, 3в; Стрілецькій, 27; Дубнівській, 12в; Кременецькій, 24д; Писаревського, 4б; Січовій, 3а; просп. Соборності, 19б; Молоді, 13. Вказані дії призвели до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан. На даний час, у зв’язку з проведенням профілактично-ремонтних робіт, по 31.07.2018 зупинено котельню на вул. Карбишева, 2б, внаслідок чого припинено гаряче водопостачання в 33-му та 40-му кварталах міста.

56 звернень були пов'язані з відсутністю електроенергії в житлових будинках та квартирах. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Молоді, 10а; Чернишевського, 90; Саперів, 6; Лисенка, 41в, 42; Щусєва, 29; Вахтангова, 57; Руданського, 8б; Гущанська, 80; Боженка, 38; Сагайдачного, 20. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

Щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 26 дзвінків. На контролі залишається налагодження мережі за такими адресами: Гордіюк, 33; Заньковецької, 24; Челюскіна, 4; Кравчука, 11; Качалова; Сковороди; Сапалаївська; Кутузова; Космонавтів; Глієра.

21 повідомлення стосувалось невчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів. Заяви передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Лучани продовжують нарікати на недотримання графіків вивозу сміття. Телефонували мешканці з вул. Підгаєцької, 12, 38; Наливайка, 10, 45; Баранова, 95, 126; Заньковецької, 30; Потебні, 50, 56; Дорошенка, 8, 9; просп. Грушевського, 16, 18, 20.

Щодо зупинки ліфтів отримали 8 звернень від мешканців з будинків на вул. Гордіюк, 29/4 під.; 43/2 під.;. Станіславського, 50/2 під.; просп. Відродження, 45/3 під.

З питань відсутності електроенергії, холодної та гарячої води, затоплення підвального приміщення надійшло 5 дзвінків від мешканців Соборності, 16/60, 72; 32/97; 37б/66; Зауважимо, що у вказаних будинках створено ОСББ.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 2 повідомлення, які передано в КП «Ласка».

83 звернення отримали щодо неприємного запаху нечистот, який поширюється в місті, про що поінформовано працівників відділу екології.

40 дзвінків стосувались порушення правил благоустрою, прибирання територій та косіння трави, проведення земляних та будівельних робіт, спалювання сміття, голосної гри вуличних музикантів, використання підсилюючої звукової апаратури в закладах торгівлі, стихійної торгівлі, паркування автомобілів на тротуарах та зелених зонах, витоку каналізаційних стоків на відомчій мережі. Всю інформацію передано на опрацювання в департамент муніципальної варти.

24 звернення стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні; великий інтервал та недотримання графіків руху; грубу поведінку водіїв; порушення ними правил дорожнього руху; відмову їхати до кінцевої зупинки; відсутність навігаторів та брудний і занедбаний стан автобусів на маршрутах № 9а; 11; 12; 17; 22; 23; 24; 25; 28; 29; 31. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 7 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Жителями міста ініційовано петицію щодо заборони збору коштів (готівки) в школах та дитячих садках міста. На вказану петицію триває збір підписів.

На інтерактивну веб-платформу “Відкрите місто” надіслано 6 повідомлень з питань, що стосуються життєдіяльності міста, а саме: незадовільного дорожнього покриття (вул. Я. Стецька, 12, Лопатіна, 7, бульв. Дружби Народів, 7), проведення ремонту тротуару на вул.Винниченка, каналізаційної системи на вул.Г.-Артемовського, 25 та благоустрою території на вул.Корольова, 12.

“В цілому, хотів би подякувати Вам за те, як департамент реагує на зауваження в соціальних мережах. Сьогодні вони стали об'єктивною складовою нашого життя, і ми не можемо робити вигляд, що не читаємо і не знаємо, нехай хоч хтось там висвітлює не реальний факт, а своє розуміння справи. Ми повинні реагувати, і маємо працівників, які можуть на це зреагувати, дати пояснення і зняту ту напругу, яка виникає при обговоренні проблеми, якої не існує. В той же час – дякуємо усім, хто критикує об'єктивно і вказує на реальні недопрацювання”, - висловив секретар міської ради, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт своє враження від роботи департаменту.

Окрім того, він зазначив, що для того, аби покращити наш побут та домогтися порядку в місті – потрібно починати із себе:

“Давайте хоча би не смітити, користуватися урнами. Звичайно, є недопрацювання. Але це не означає, що там, де прибрали – одразу треба насмітити”.

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)