Протягом жовтня поточного року у відділ комунікацій «15-80» надійшло 3872 телефонних звернення
Про звернення, що надійшли до відділу комунікації “15-80” департаменту ЦНАП, під час сьогоднішньої розширеної наради у міського голови інформувала директор департаменту Лариса Карпяк. Вона наголосила, що протягом жовтня цього року надійшло 3872 телефонних звернення.
“Така кількість звернень громадян свідчить про збільшення комунікаційних можливостей для зворотного зв’язку із жителями громади. Запроваджено електронну реєстрацію звернень «Visual Service», громадяни активно використовують мобільний додаток «15-80 Луцьк». Дуже активно ведеться взаємодія та інформування, мешканці в особистому електронному кабінеті можуть відслідкувати, які роботи здійснюються в місті, коли перекрито та відновлено водопостачання тощо”, - зазначила вона.
Найбільше звернень, а саме 1475, стосувалось роботи ДКП «Луцьктепло». Це пов’язано з початком опалювального сезону в місті, який відповідно до температурних показників зовнішнього повітря, стартував з 11 жовтня. Працівники підприємства першочергово здійснювали забезпечення теплом лікувальні, дитячі, навчальні заклади та об’єкти соціальної сфери. На жаль, в результаті численних витоків, спричинених зношеністю мереж, не до всіх житлових будинків вдалося своєчасно подати теплопостачання. Відтак, протягом місяця ліквідовано пориви на тепломережі на вул. Боженка, 47-51; Привокзальній, 6; Конякіна, 10, 11-11а; Федорова, 1-5; Коперника, 27; Щусєва, 2; Корольова, 7; Софії Ковалевської, 23-25; Даньшина, 1; Потебні, 52а; просп. Перемоги, 5-13, 14-26; Президента Грушевського, 4-12; Волі, 25; Соборності, 21.
Крім цього, проведено заміну труб на мережі на вул. Гетьмана Мазепи, 4; Декабристів, 16; Станіславського, 50а; Вороніхіна, 15а; Щусєва, 10; просп. Відродження, 20; бульварі Дружби Народів, 5. Разом з тим, тривали роботи по облаштуванню загальнобудинкових вузлів обліку теплової енерггії та ІТП. На даний час тривають роботи по ліквідації поривів на вул. Лесі Українки, 23; Конякіна, 14а, 14б; Гетьмана Мазепи, 8; Щусєва, 18; Президента Грушевського, 19; Волі, 14.
100 звернень протягом жовтня було передано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». На всі звернення забезпечено належне реагування.
КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 56 звернень. Працівники підприємства здійснили роботи з відновлення освітлення на вулицях: Олекси Ошуркевича, 13; Гордіюк, 20а; Даньшина, 68; Ветеранів, 1, 17; Вишківській, 44; Загородній, 4; Олеся Гончара, 9; Митрополита Андрея Шептицького, 34; просп. Соборності, 32а; Відродження, 5. Також налагоджено мережу вуличного освітлення в селах: Жабка; Дачне; Зміїнець; Тарасове. Окрім цього, забезпечено належну роботу світлофорних об’єктів на просп. Відродження, 18; Відродження - кут Писаревськог); вул. Рівненській - кут Авторемонтна; Станіславського, 52а; Київському майдані, 13.
46 звернень передано на виконання до КП «Луцькводоканал». Працівники підприємства намагаються в найкоротші терміни реагувати на всі повідомлення мешканців.
Щодо проблеми роботи ліфітів повідомляли 17 мешканців. З будинків на вул. Бенделіані, 1а/1 під.; Кравчука, 1/1 під.; просп. Соборності, 21/1 під.; Президента Грушевського, 1/7 під. Протягом жовтня здійснено капітальний ремонт семи підйомників в будинках на вул. Конякіна, 33; Кравчука, 22; Ковельській, 62; просп. Молоді, 11; Соборності, 12, 32б. Станом на сьогодні у зв’язку з закінченням терміну експлуатації в житлових будинках зупинено на капітальний ремонт 31 ліфт.
42 звернення надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ. Додзонювачі повідомляли про відсутність опалення, електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових приміщень, ремонт сантехнічного обладнання за такими адресами: Соборності, 13б, 37а; Молоді, 6, 13а; Президента Грушевського, 1; Федорова, 3, 5; Дубнівська, 12; Івана Франка, 53; Гордіюк, 35; Відродження, 5, 7, 9; 8-го Березня, 33; Перемоги, 10; Гулака-Артемовського, 16; Кравчука, 10, 22, 38 та інші. Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.
15 звернень передано працівникам відділу екології. Вони стосувались поширення неприємних запахів каналізаційних стоків в повітрі в районі ЛПЗ, вул. Львівської; Володимирської.
До відділу транспорту передано для реагування 80 звернень, що стосувалися руху автобусів у ранкові та вечірні години й вихідні дні.
До департаменту муніципальної варти було передано 102 звернення. Інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Крім цього, щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.
358 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Основна кількість звернень стосувалась розповітрення систем теплопостачання в житлових будинках.
Управління інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)